اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد؛

همایش معاونان منابع انسانی استانداری‌ها پایان یافت

خبرگزاری فارس: همایش منطقه یک معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های هشت استان و ادارات کل زیرمجموعه در بجنورد پایان یافت.

همایش معاونان منابع انسانی استانداری‌ها پایان یافت
 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این همایش دو روزه که بعد از ظهر امروز به کار خود پایان داد، موانع و چالش‌ها، برنامه‌ریزی برای تحقق سند چشم‌انداز، ایجاد وحدت رویه و‌... در حوزه‌های مختلف بررسی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در حاشیه پایان این همایش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: در این همایش 40 نفر از مدیران کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری، مدیران کل امور اداری و مالی، مدیران کل آموزش و پژوهش و همچنین مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری‌های استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی شرکت داشتند.
علیرضا صحراگرد با بیان اینکه این همایش با هدف تبادل تجربه بین استان‌ها، ایجاد وحدت رویه، بررسی موانع و چالش‌ها، برنامه‌ریزی برای تحقق سند چشم‌انداز و‌ ... برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا کارگروه‌های مختلف تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، اداری و مالی، آموزش و پژوهش، منابع انسانی و تحول اداری برگزار شد.
وی اهمیت نیروی انسانی را در راستای تحقق برنامه‌های دستگاه‌ها مهم خواند و گفت: ارتقای دانش و توانمندسازی نیروی بالنده سازمان‌ها برای رسیدن به برنامه‌ها ضرورت دارد.
صحراگرد اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این همایش‌های معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی زمینه‌های تحقق برنامه‌های این حوزه بیش از پیش فراهم شود.
این نشست دو روز در محل کمپ پتروشیمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان از جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی نیز بازدید کردند.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول