اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

بیداری اسلامی از مصادیق صدور انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از مصادیق صدور انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای کشور است.

بیداری اسلامی از مصادیق صدور انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌‌‌زاده ظهر امروز در جمع مردم اشنویه اظهار داشت: هفته وحدت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و تقویت اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان و سایر اقوام و مذاهب است.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از اخلاق و سیره نبوی افزود: جامعه امروز نیازمند استفاده از این سیره است و در صورت نهادینه شدن این ویژگی‌ها در جامعه، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی از جامعه رخت بر می‌بندد.

جلال‌زاده با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان گفت: دشمنان و بدخواهان نظام از هر شیوه‌ای برای شکست نظام اسلامی استفاده کردند ولی این اتحاد و یکپارچگی ملت بود که نگذاشت خدشه‌ای به این مملکت وارد شود.

این مسئول اضافه کرد: هیاهو و جنجال دشمنان در جنگ اقتصادی هم نه تنها ضرری به کشور نرساند بلکه حلقه اقتصادی آنها را هم تنگ‌تر کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران سه دهه پیش با توکل بر اسلام و قرآن به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) انقلاب کردند و با خشکاندن ریشه ظلم و ستم، الگویی برای سایر ملت‌های جهان شدند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هوشیاری، وحدت و همدلی مردم و مسئولان، نیرنگ‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد افزود: هیچ کدام از این توطئه‌ها نتوانسته بر اراده و عزم راسخ مردم در دفاع از آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس دادند و امروز افتخار مردم ایران این است که در راه اسلام و انقلاب تلاش و مجاهدت می‌‌کنند و در زمان حاضر نیز با اراده قوی در برابر تمامی تهدید‌ها و تحریم ‌ها ایستاده‌اند.

جلال‌زاده تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها علیه ایران، ذخایر ارزی کشور در سال جاری 40 میلیارد دلار بر آورد می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تامین نیازهای اساسی مردم وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال طرح‌های مختلفی با مجموع اعتبار 17هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و دهه فجر نیز از 775 طرح با اعتبار 8 هزار و 600 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول