اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی است و امروز اندیشه و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) جهانی شده، انقلاب اسلامی صادر گردیده و جمهوری اسلامی ایران نیز به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل گردیده است.

بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در دیدار فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای انقلابی  پلدختر با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: با  گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز شاهد صدور آن به سایر کشورهای جهان می‌باشیم و بیداری امروز در کشورهای مسلمان منطقه و خروش مردمان علیه حاکمان زورگو و مستکبر با الهام از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها رژیم 2500 ساله ستم‌شاهی را سرنگون و به زباله‌دان تاریخ انداخت بلکه سرنوشت تاریخ بشریت را تغییر داد، زیرا پس از رنسانس، انقلاب اسلامی موجب به وجود آوردن تاریخ شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با هدف احیای اسلام و با اتکا به خداوند متعال، ائمه معصومین(ع) و بدون کمک گرفتن از دیگر کشورها توانست این انقلاب را به پیروزی برساندو انقلاب ما با داشتن تمام معیارهای یک حکومت الهی از قبیل ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی، استقلال و آزادی‌خواهی توانسته با حکومت بر دل‌ها، در برابر هجمه‌ها و تهدیدهای بی‌وقفه دشمنان ایستادگی و سمبل مقاومت کشور های منطقه باشد.

لروند با بیان اینکه ولایت و وحدت مردم عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پیام دهه فجر اطاعت از ولی‌فقیه، مردم‌داری و مردم‌باوری و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و  رهبری‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم به نظام و رهبری باعث عزتمندی، کارآمدی و اقتدار نظام شده است و تلاش‌های دشمنان که همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند را با شکست مواجه می‌کند.

امام جمعه پلدختر گفت: امام خمینی(ره) نظام مردم‌سالاری دینی را در کشور پایه‌گذاری کرد و فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) در قرن معاصر را احیاء کرد و ریشه ظلم و استبداد و طاغوت را از ایران خشکاند و عظمت حضور مردم در انقلاب اسلامی ایران، مفهوم قدرت ایران را داشته و تا زمانی که در صحنه حضور داشته باشند، دشمن راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: پس از ارتحال امام خمینی(ره) ، رهبر معظم انقلاب توانستند با صلابت و اقتدار راه انقلاب را به پیش ببرند و امروز انقلاب اسلامی قوی‌تر و شکوفاتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد تا زمینه ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را برپا کند. 

فرماندار پلدختر نیز در ابتدای این دیدار در سخنانی از افتتاح 44 طرح عمرانی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

فریدون رشیدی"با گرامیداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از الطاف خداوند است که به ملت ایران اعطا شده است و  امام خمینی(ره) در طی 10 سال رهبری عالمانه و مدبرانه خویش برغم انواع کارشکنی استکبار جهانی، دشمنی‌ها و تحمیل جنگ به ایران، این انقلاب را به سرمنزل مقصود رسانید.

وی گفت: امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشید و راه، سیره و رهنمودهای ایشان هم‌چون مشعلی فروزنده ، گام نهادن در مسیر درست را به ما نشان می‌دهد.

وی ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی، اتحاد و هم‌بستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری و عشق به اسلام ناب محمدی را از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نام کرد.

رشیدی با بیان اقدامات و خدمات دولت در زمینه محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت افزود: عمران و پیشرفت که در کشور اتفاق افتاده است، به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و باید همگان شاکر و قدردان این نعمتهای بزرگ باشیم و اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست دولت عدالت‌محور نهم و دهم، خدمات به روستاها و مناطق محروم نیز رفته است و محرومیت‌زدایی به معنای واقعی آن در کشور اتفاق افتاده است.

فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسئولان در این ایام مبارک  وقایع انقلاب و آن‌چه که در ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب تا حال اتفاق افتاده را برای نسل جوان و آینده‌ساز کشور تبیین کنند و دستاوردهای نظام را برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو کنند تا بدانند که چه زحمات و فداکاری‌هایی در راه انقلاب انجام شده است.

وی افزود: در دهه فجر  باید ارزش‌های انقلاب و زحماتی که برای رسیدن به عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشیده شده است به خوبی برای جوانان و نوجوانان بازگو و تشریح شود.

وی گفت: قبل از انقلاب بیشتر مناطق کشور در محرومیت و فقر شدید به سر می‌بردند و از کمترین امکانات برخوردار بودند، با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشور متحول شد، چرخ توسعه و پیشرفت شتاب مضاعف گرفت و اقشار مختلف مردم حتی در دورترین نقاط مملکت از برکات انقلاب و نظام بهره‌مند شدند.

رشیدی افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی، چنان پیشرفت و ترقی کرده که الگویی برای جهانیان شده است و با توانمندی و خلاقیت، قله‌های علم را یکی پس از دیگری فتح می‌کند، که نمونه آن دست‌یابی به دانش انرژی هسته‌ای، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و دیگر علوم است.

فرماندار پلدختر گفت: حفظ شکوه و عظمت انقلاب اسلامی مدیون و مرهون حضور ولی‌فقیه در ایران اسلامی است و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید و پایداری و استقامت ملتی بزرگ با رهبری حکیمانه و خردمندانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی ولایت‌مدار است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول