اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت‌کنندگان اجلاس جوانان و بیداری اسلامی به حرم رضوی مشرف شدند

خبرگزاری فارس: یک هزار نفر از شرکت‌کنندگان در نخستین اجلاس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

شرکت‌کنندگان اجلاس جوانان و بیداری اسلامی به حرم رضوی مشرف شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام ‌علی باقری رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در جمع این گروه از زائران در رواق کوثر حرم مطهر رضوی اظهار داشت: شهر مقدس مشهد به برکت وجود مرقد مبارک ثامن‌الحجج(ع) از گذشته‏های دور از قطب‌های مهم مذهبی و علمی ‌محسوب می‏شود.

رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی افزود: در حال‌حاضر مشهد به دلیل وجود امکانات مختلف در حوزه‌های گوناگون یکی از مراکز مهم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‏آید.

باقری اظهارداشت: وجود آرامگاه امام رضا(ع) سبب شده است سالانه بیش از 25 میلیون زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به این شهر مشرف شوند.

وی  با بیان اینکه سالانه بارگاه منور رضوی پذیرای بیش از 1.5 میلیون زائر خارجی است، افزود: بر این اساس خدمات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از سوی آستان قدس رضوی برای این زائران تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در ادامه به برگزاری برنامه تبلیغی، مذهبی و فرهنگی مختلف در تمام ایام سال برای عموم  زائران در سنین مختلف اشاره کرد و گفت: برای زائران غیر ایرانی نیز برنامه‌های ویژه‌ای به زبان‌های مختلف برگزار می‌شود و بسته‌های تبلیغی و متبرک به تفکیک زبان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول