اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان غربی انجام شد

بهره‌برداری از طرح تعریض محور ارومیه - اشنویه

خبرگزاری فارس: از طرح تعریض محور ارومیه - اشنویه با حضور استاندار آذربایجان غربی بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از طرح تعریض محور ارومیه - اشنویه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا قلی‌‌زاده معاون راهسازی راه و ترابری آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این طرح اظهار داشت: محور ارومیه - اشنویه به‌عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های استان جوابگوی ترافیک سنگین منطقه نبود از این رو طرح تعریض این محور در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر با تعریض این محور به عرض متوسط 14 متر، شاهد روانسازی ترافیک این محور هستیم.

وی افزود: 15 دستگاه پل آبرو در 4 کیلومتر ابتدای حوزه استحفاظی راه و ترابری اشنویه احداث و عملیات جدول‌گذاری به طول 250 متر در این محور انجام شده است.

قلی‌زاده با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی این طرح گفت: پیشرفت کلی طرح تعریض محور ارومیه-اشنویه 33 درصد است و در حال حاضر عملیات راهسازی در 3 هزار و 500 متر از محور ارومیه – اشنویه از سمت شهرستان ارومیه اجرا می‌شود.   

وی با اشاره به میزان اعتبار این طرح اضافه کرد: اعتبار کلی این طرح در سال جاری 12 میلیارد ریال برآورد شده است و عملیات اجرایی طرح تعریض محور ارومیه - اشنویه به طول 67 کیلومتر از سال‌های گذشته آغاز شده و تاکنون با صرف 30 میلیارد ریال، 17 کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: این طرح راهسازی با هدف استانداردسازی اصلی‌ترین جاده شهرستان اشنویه و با صرف 2 میلیارد و 800 میلیون ریال تکمیل شده است.

معاون راهسازی راه و ترابری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  124 پروژه عمرانی در حوزه ساخت و نگهداری راههای روستایی استان با مجموع 520 کیلومتر آماده بهره‌برداری است و این تعداد طرح در روستاهای بالای 50 خانوار استان اجرا و 572 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت 520 کیلومتر راه روستایی هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول