اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت شدت بارندگی صورت گرفت

لغو بازی شموشک نوشهر و ذوب‌آهن/ زمین نوشهر را آب گرفت

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم کشور بازی دو تیم فوتبال شموشک نوشهر و ذوب آهن نوین اصفهان در نوشهر لغو شد.

لغو بازی شموشک نوشهر و ذوب‌آهن/ زمین نوشهر را آب گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: بارش شدید باران که از شب گذشته در نوشهر آغاز شد و به علت تشدید بارندگی بازی فوتبال بین تیم‌های شموشک نوشهر و ذوب‌آهن نوین اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم کشور به میزبانی نوشهر لغو شد.

کریم پرکاس اظهار داشت: بارش باران موجب آبگرفتگی شدید زمین ورزشگاه شهدای نوشهر شد و همین امر موجب شد تا داور بازی به دلیل عدم وجود شرایط بازی در زمین ورزشگاه شهدای نوشهر این دیدار را لغو کند.

پرکاس ادامه داد: هنوز زمان برگزاری دیدار لغو شده بین تیم‌های شموشک نوشهر  و ذوب‌ آهن نوین اصفهان در ورزشگاه شهدای نوشهر اعلام نشده است و باید منتظر آرام شدن شرایط جوی و برطرف شدن مشکل زمین ورزشگاه شهدای نوشهر باشیم.

به گزارش فارس، زمین ورزشگاه شهدای نوشهر یکی از نامناسب‌ترین زمین‌های فوتبال در مازندران است که همواره اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم‌های  فوتبال مهمان را به همراه داشته است و با همه این مشکلات و قول مسئولان مبنی بر نصب چمن مصنوعی در این ورزشگاه اما، وضعیت زمین ورزشگاه شهدای نوشهر با کوچک‌ترین بارندگی به دریاچه و یا باتلاق تبدیل می‌شود و شرایط برگزاری مسابقات فوتبال در آن ناممکن می‌شود.

انتهای‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول