اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه خبر دادند

آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه شرق مازندران در اسفند ۹۰

خبرگزاری فارس: فرمانداران سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه از آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی شرق مازندران در اسفند ۹۰ خبر دادند.

آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه شرق مازندران در اسفند ۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، جلسه اضطراری فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه همچنین شهرداران ۵ شهر گلوگاه، خلیل‌شهر، بهشهر، رستم کلا و نکا و مسئولان صنف قصابان سه شهرستان پیش از ظهر امروز در فرمانداری بهشهر برگزار شد تا آخرین وضعیت ساخت تنها کشتارگاه کوچک صنعتی شرق مازندران بررسی شود.

در این نشست و پس از تبادل نظر و در نظر گرفتن موضوعاتی چون عرصه و اعیان ملک مورد نظر، تامین منابع و استفاده از منابع و سهم یکسان مقرر شد تا کشتارگاه صنعتی شرق مازندران با مشارکت ۵۱ درصدی شهرداران ۵ شهر و مشارکت ۴۹ درصدی مجامع امور صنفی و صنف قصابان سه شهرستان ساخته شود.

محمد رضا البرزی فرماندار بهشهر، رضا آزادی کناری فرماندار نکا و

سمیع‌الله مظفری فرماندار گلوگاه آمادگی خود برای در اختیار دادن ۵۰ درصد از اعتبارات تملک و دارایی شهرستان‌های خود به ساخت این واحد صنعتی را اعلام کردند.

نماینده دولت در بهشهر در این نشست از همکاری استاندار مازندران و مدیر کل دامپزشکی مازندران نسبت به تامین اعتبار و حل و فصل معطل کشتارگاه سه شهرستان گلوگاه، بهشهر و نکا قدردانی کرد.

البرزی همچنین از انجام مراحل تحویل زمین، نقشه‌برداری و دریافت پروانه ساخت کشتارگاه صنعتی شرق مازندران گفت و اینکه عملیات اجرایی آن در اسفند ۹۰ آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت کشتارگاه صنعتی دام‌های سبک و سنگین شرق مازندران در فاز نخست ۱/۵ میلیارد تومان است که در زمینی به مساحت دو هکتار در شهرک صنعتی نکا ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر کشتارهای دام بهشهر، نکا و گلوگاه در شهرستان دیگری انجام می‌شود که دوری راه و هزینه‌های حمل و نقل به  ایجاد مشکل مشترکی در سه شهرستان شده و آن ایجاد کشتارگاه های خانگی و توزیع گوشت‌هایی است که در حال حاضر مسئولیت سالم بودن یا نبودن آن را هیچ ارگانی به عهده ندارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول