اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

افتتاح بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در دهه فجر در شهرستان زهک افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در زهک

احمد دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۱۸ مرغداری صنعتی در شهرستان زهک فعال است که از این تعداد سه مرغداری صنعتی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی افزود: بهره‌برداری از این کشتارگاه به منظور کشتار و بسته‌بندی گوشت سفید از مهمترین نیازهای اساسی شهرستان است.

فرماندار زهک بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای این طرح 8 میلیارد ریال است که بهمن امسال در شهرک صنعتی زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

دهمرده ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ برای 10 نفر از شهروندان زهکی به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.بیش از هزار نفر در این شهرستان به صورت غیر مستقیم از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار در ادامه از افتتاح چندین طرح بزرگ دیگر در شهرستان زهک در دهه فجر امسال نیز خبر داد و گفت: کمیته‌های دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده و طوری برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های این ایام باشکوه برگزار شود.

دهمرده بیان کرد: باید هماهنگی‌ها طوری باشد تا برنامه‌های امسال دهه فجر در شهرستان زهک نیز همانند سال‌های گذشته بسیار باشکوه برگزار شود.

دهمرده به تقارن هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: وحدت اقوام در این منطقه بسیار چشم‌گیر است و دشمن در تلاش است تا با اقدامات خود بین مردم شیعه و سنی تفرقه افکند.

فرماندار زهک گفت: مردم این خطه از کشورمان بارها با حضور خود در صحنه ثابت کرده‌اند که دشمن با اقدامات ننگین راه به جایی نخواهد برد و امسال نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/خ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول