اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دانش‌آموزان ظرفیتی خوب برای فرهنگ‌سازی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مجموعه آموزش و پرورش ‌که بیشترین جمعیت شاغل و فعال را دارد یک ظرفیت ممتاز در آگاهی‌بخشی جامعه و اطلاع‌رسانی عمومی است.

دانش‌آموزان ظرفیتی خوب برای فرهنگ‌سازی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  احمد محمود‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت استان اظهار کرد: در کنار رسانه‌ها که گاه دسترسی به رسانه‌های مکتوب نیز با مشکلاتی همراه است دستگاه تعلیم و تربیت می‌تواند به رسالت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خود از طریق مجموعه عظیم دانش‌آموزان و معلمان استفاده کند تا مبانی سلامت جامعه اعتلا پیدا کند.

وی پیشنهاد کرد تابلوی بهداشتی در مدارس دایر و پوستر‌ها و بروشور‌های متعدد اطلاع‌رسانی در این مجموعه توزیع شده و در کنار آن نشریه سلامت که به صورت ماهنامه و فصلی چاپ و انتشار می‌یابد به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار گیرد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی این دستگاه برای تعامل بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی دی اجرای طرح‌های مختلف تبلیغی و اطلاع‌رسانی در حوزه بهداشت و قابلیت‌های آن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه سلامت صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این جلسه از آمادگی رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی حوزه بهداشت و درمان خبر داد و خواستار ارتقای شاخص‌ها در این زمینه شد.

علیرضا صادقی با بیان اینکه در رتبه‌بندی رستوران‌های شهر مسائل زیست محیطی، بهداشتی و استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف ملاک قرار گیرد، گفت: ما آماده هستیم در قالب قراردادهای کاری برنامه‌هایی را در این زمینه تولید و به مردم اطلاع‌رسانی شفاف را در حوزه‌های مختلف نظیر استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف پلیمری انجام دهند.

وی در پایان سخنان خود  پیشنهاد کرد برای جلوگیری از برخی آلودگی‌های زیست محیطی به جای کیسه‌های پلاستیکی کیسه‌های پارچه‌ای تولید و در اختیار مردم قرار گیرد تا در جمع‌آوری زباله‌ها از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول