اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 69 هزار بازرسی صنفی

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 950 میلیون تومان جریمه شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون با اجرای 69 هزار و 459 بازرسی واحد صنفی، متخلفان به پرداخت 948 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 950 میلیون تومان جریمه شدند
علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی 69 هزار و 459 مرتبه بازرسی شده‌ و برای 3 هزار و 800 متخلف پرونده قضایی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال 568 گشت مشترک بازرسی نیز برگزار شده است، افزود: 300 بازرس افتخاری و اصناف و 70 بازرس ثابت این سازمان نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی را عهده‌دار بوده‌اند.

جیلان خاطرنشان کرد: با انجام این تعداد بازرسی متخلفان به پرداخت 948 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

سرپرست معاونت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه 18 هزار واحد صنفی این استان به دستگاه کارت‌خوان بانکی مجهز شدند، گفت: این تعداد واحد صنفی از ابتدای امسال در شهرستان‌های هفتگانه به دستگاه poz (کارت‌خوان بانکی ) تجهیز شدند.

وی افزود: صاحبان واحد صنفی شهرستان‎های شهرکرد و فارسان برای استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان استقبال بیشتری داشته‌اند.

جیلان با بیان اینکه امسال 928 واحد صنفی نیز به صندوق مکانیزه فروش مجهز شدند، گفت: با توجه به تصویب قانون اجباری شدن صندوق مکانیزه فروش و دستگاه‌ کارت‌خوان برای واحدهای صنفی باید به سمت نوین‌سازی اصناف و استفاده از پرداخت الکترونیکی قدم برداشت.

وی با اشاره به مزایای دستگاه‌های کارت خوان، گفت: استفاده از کارت‌های مالی و دستگاه‌های کارت‌خوان در واحدهای صنفی سبب می‌شود، اسکناس از چرخه معادلات اقتصادی حذف شود.

جیلان همچنین از استقبال 8 هزار و 700 کارمند دولت برای بهره‌مندی از مزایای طرح میزان خبر داد و گفت: کارکنان دولت برای بهره‌مندی از مزایای طرح میزان استقبال چشمگیری کردند.

سرپرست معاونت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به‎منظور توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز طرح میزان بیش از 46 فروشگاه این استان به دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز شدند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول