اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان:

دکه‌های مطبوعاتی متخلف گیلان مشمول جریمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: دکه‌های متخلف گیلان مشمول قوانین تعزیرات حکومتی و جریمه می‌شوند.

دکه‌های مطبوعاتی متخلف گیلان مشمول جریمه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی پیش از ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: دکه‌های مطبوعاتی مشمول قوانین تعزیرات حکومتی می‌شوند و در صورت ارتکاب به تخلف حسب مقررات جریمه می‌شوند.
وی، با اشاره به اعمال جریمه یکی از دکه‌های مطبوعاتی رشت ابراز داشت: یکی از دکه‌های مطبوعاتی شهر رشت که اقدام به نگهداری و فروش کالای قاچاق می‌کرد توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
این مسئول، با بیان اینکه پرونده متصدی این دکه مطبوعاتی در شعبه پنجم مورد رسیدگی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: متصدی دکه مربوطه علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت 28 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.
وی، رسالت سازمان تعزیرات حکومتی را به جز خدمت به مردم ندانست و تصریح کرد: برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم ضمن اینکه رسیدگی به تخلفات از جمله مهم‌ترین وظیفه تعزیرات حکومتی است.
قشلاقی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی، صدور حکم، اجرای حکم، تجدید نظر و رسیدگی به شکایات را نیز از دیگر وظایف اداره کل تعزیرات حکومتی استان برشمرد و گفت: برخورد با عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع نیز جزو وظایف تعزیرات حکومتی است.
وی، با بیان اینکه ما همواره در انجام فعالیت‌های خود استانداردهای حرفه‌ای را به لحاظ علمی رعایت کرده و کیفیت امور را فدای کمیت نمی‌کنیم، یادآور شد: مقابله با احتکار نیز جزو وظایف اداره کل تعزیرات است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، توجه به اصل اخلاق را لازم دانست و اذعان داشت: هدف سازمان تعزیرات حکومتی جلوگیری از تعدی و اجحاف است.
وی، خدمت به مردم، قشر مصرف‌کننده و برقراری عدالت اقتصادی را از دیگر وظایف تعزیرات حکومتی برشمرد.
قشلاقی با تاکید بر پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا روش‌هایی را به کار بندیم که در نهایت حافظ حقوق مصرف‌کنندگان باشد.
وی در ادامه به جریمه یک میلیارد و 400 میلیون ریالی برای عاملان قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: فردی که با جعل اسناد دولتی در تقلیل وزن کالای وارداتی و فرار از حقوق و عوارض دولتی اقدام کرده بود به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه در آستارا محکوم شد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول