اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان:

بازیکنان صنعت نفت 50 میلیون ریال جریمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان به خاطر شکست سنگین در مقابل سپاهان اصفهان با کسر 50 میلیون ریال از قرارداد جریمه می‌شوند.

بازیکنان صنعت نفت 50 میلیون ریال جریمه می‌شوند
علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در قرارداد بازیکنان قید شده که در صورت پذیرش شکست سنگین با جریمه مالی مواجه می‌شوند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با تشخیص مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بازیکنان تیم ما بعد از شکست خانگی ۴ بر صفر در مقابل سپاهان اصفهان با جریمه 50 میلیون ریالی مواجه می‌شوند.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان  از دیدار تیمش در مقابل سپاهان اصفهان گفت و افزود: بازی خیلی بدی انجام داده و نتیجه ضعیفی را کسب کردیم.
وی خاطرنشان کرد: البته نباید از این واقعیت گذشت که غیبت پنج بازیکن اصلی ما در کسب این نتیجه ضعیف تاثیرگذار بود.
خلیلی‌نیا با اشاره به بازی بعدی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور تصریح کرد: حسین بغلانی و امید شریفی‌نسب دو بازیکن محروم ما در روز مسابقه مقابل مس کرمان هستند.
وی اضافه کرد: با این امید به مصاف حریف کرمانی خود رفته که با کسب امتیاز از زمین حریف بازگردیم هرچند تیم مس با کسب پیروزی در مقابل استقلال تهران از روحیه بالایی برخوردار است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول