اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 واحد صنفی متخلف در زرند جریمه شدند

خبرگزاری فارس: 12 واحد صنفی متخلف زرند به علت عدم صدور فاکتور‌، عدم درج قیمت‌ و گرانفروشی‌ در مجموع به 46 میلیون و 110 هزار ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

12 واحد صنفی متخلف در زرند جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بعد از ظهر امروز در راستای طرح تشدید نظارت بر بازار و فعالیت‌های اقتصادی و جلوگیری از سود‌جویی با عنوان گران شدن ارز به منظور جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها و برخورد با افراد سود‌جو‌ فرماندار شهرستان زرند به همراه شش اکیپ متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت‌، بازرسی و مجامع امور صنفی ‌و اداره تعزیرات حکومتی 82 واحد صنفی از جمله مواد غذایی‌، پروتئینی، لوازم خانگی، انبارها مورد بازرسی قرار گرفت. 

فرماندار زرند در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از این تعداد پرونده 12 واحد صنفی متخلف به علت عدم صدور فاکتور‌، عدم درج قیمت‌ و گرانفروشی‌ در مجموع به 46 میلیون و 110 هزار ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رضا کرمی عنوان کرد: ‌قیمت برخی کالاها بی‌دلیل افزایش یافته است که با نظارت و بازرسی کامل با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر بازرسی‌ها از واحدهای صنفی این شهرستان افزایش یافته است، گفت: بازرسی از تمام‌ واحدهای صنفی انجام و اجناس بازرسی می‌شود.

کرمی افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در همه بخش‌ها زمینه رضایت آنها را فراهم و از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه قیمت کالا در شب عید جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهد تخلف می‌توانند با شماره‌های 124 یا 4228850 تعزیرات حکومتی تماس و شکایات خود را اعلام کنند و اطمینان داده می‌شود که به شکایات آنها رسیدگی لازم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول