اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

تصویب جریمه سنگین برای صاحبان احشام سرگردان در شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر شوشتر از تصویب جریمه سنگین برای صاحبان احشام سرگردان در سطح شهر شوشتر خبر داد.

تصویب جریمه سنگین برای صاحبان احشام سرگردان در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار  پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: وجود احشام سرگردان در شهر مشکلات بسیار زیادی برای شهرداری ایجاد کرده است تا حدی که در برخی از مناطق فضای سبز شهرداری دچار مشکلات بسیار زیادی شده است.

وی افزود: شهرداری برای تامین خسارت‌های وارده از طرف این احشام در سطح شهر شوشتر همه ساله هزینه‌های بسیار زیادی متقبل می‌شود که در سال‌‌جاری برای صاحبان این احشام جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شده است تا شاید برای این پیش‌آمد، بازدارنده باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جریمه‌های اعمال شده برای احشام به دو دسته تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: جریمه‌های در نظر گرفته شده برای احشام در سطح شهر به دو دسته دام سبک و سنگین تقسیم می‌شود.

دهدار تاکید کرد: در صورتی که این احشام برای بار نخست در سطح شهر رها شده باشند برای احشام سبک 50 تا 80 هزار تومان اخذ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که احشام رها شده سبک و برای بارهای بیش از یک‌ بار در سطح شهر رها شده باشند رقمی بیش از 80 تا 120 هزار تومان صاحب دام جریمه می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر افزود: باید تلاش کرد تا این معضل در سطح شهر شوشتر کاهش یابد و به این دلیل جریمه سنگین در این‌باره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول