اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اتفاقات دیدار خانگی با تراکتورسازی

باشگاه صبای قم 30 میلیون ریال جریمه شد

خبرگزاری فارس: باشگاه صبای قم به دلیل اتفاقات دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر در این فصل جریمه نقدی شد.

باشگاه صبای قم 30 میلیون ریال جریمه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز از هفته نخست از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، روز جمعه شانزدهم دی ماه در قم برگزار شد.
در این دیدار که قضاوت آن را محمود رفیعی بر عهده داشت، این داور به هشت بازیکن دو تیم صبای قم و تراکتورسازی تبریز کارت زرد نشان داد و توزی رودریگو به همراه میلاد فخرالدینی دو بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم را اخراج کرد، گویا گزارشی از حواشی مسابقه نیز توسط ناظر بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شده است.
به نظر می‌رسد در این دیدار که پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم صبای قم و تراکتورسازی تبریز با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها همراه بود، در گزارش ناظر مسابقه رفتارهای تماشاگران دو تیم صبای قم و تراکتورسازی به کمیته انضباطی گزارش شده است.
شکسته شدن تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه و توهین به بازیکنان دو تیم، بخشی از گزارش ناظر این دیدار به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و به همین خاطر این کمیته رأی به جریمه انضباطی دو باشگاه صبای قم و تراکتورسازی تبریز داده است.
بر اساس این رای به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم در دیدار برگشت دو تیم از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، هر دو تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
از سوی دیگر ایمان عالمی احد از مربیان تراکتورسازی تبریز که به دلیل اعتراض به داوری از محوطه فنی اخراج شد به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
امیر قلعهنویی سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز هم به مدت یک جلسه از همراهی تیم تراکتورسازی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.
این در حالی است که بعد از این مسابقه مصاحبه‌هایی از سوی محمدحسین جعفری در خصوص نحوه قضاوت داور مسابقه مطرح شد که به دلیل تخلف محمد حسین جعفری مبنی بر مصاحبه غیر مجاز، وی به تذکر مبنی بر رعایت مقررات و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز روز شانزدهم دی ماه، در مصافی از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم، با تساوی دو بر دو به پایان رسید که برای صبای قم غلامرضا عنایتی دو بار گلزنی کرد و برای تراکتورسازی تبریز هم سیدمحسن حسینی و قاسم حدادی‌فر موفق به گلزنی شدند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول