اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستحق این وضعیت نبودیم

بلاژویچ: اتفاقات خاص فوتبالی 3 امتیاز را از ما گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی مس کرمان گفت: اتفاقات خاص فوتبالی باعث شد که بازیکنان ما در روزی که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند نتوانند ۳ امتیاز را کسب کنند.

بلاژویچ: اتفاقات خاص فوتبالی 3 امتیاز را از ما گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میرسلاو بلاژویچ در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های مس کرمان و داماش گیلان اظهار کرد: تراژدی ارزشی که در ثانیه‌های آخر بازی ایجاد شد باعث شد که ۳ امتیاز این بازی را از دست بدهیم. بازیکنان ما مستحق این وضعیت نبودند.

وی افزود: با قاطعیت اعلام می‌کنم داور در نیمه دوم مسابقه بیش از ۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت من زمان‌سنج دارم اما داور بیش از ۵ دقیقه وقت اضافه را برای نیمه دوم محسوب کرد و این در صورتی بود که تنها تابلوی وقت تلف شده پایان بازی ۴ دقیقه را نشان داد.

وی عنوان کرد:‌ به عقیده من داور مقصر است من عادت ندارم در خصوص داوری اظهارنظر کنم اما داوری بیش از زمان تلف شده در نیمه دوم بازی را دنبال کرد.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه بازیکنانش در بازی امروز فوق‌العاده ظاهر شدند، گفت: ما باید ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم اما حوادث و رویدادهای پایان بازی موجب شد تا ۳ امتیاز را به راحتی از دست بدهیم.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون تعویض‌هایش گفت: تغییرات من هیچ مشکلی نداشت. تعویض سوم نیز تاکتیکی بود چرا که ما می‌خواستیم زمان بازی را در پایان مسابقه تلف کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون اینکه آیا با نتایج ضعیف مس در دور برگشت مسئولان باشگاه با وی همکاری خود را ادامه خواهند داد، گفت: با توجه به این نتایج وقوع هر اتفاقی طبیعی است اما من خیلی بدبین نیستم و می‌خواهم با پیروزی در برابر صبای قم وضعیت تیم را از این شرایط خارج کنم.

بلاژویچ در ادامه پیرامون صحبت‌هایش با قائم مقام باشگاه مس در کنار زمین گفت: با واحدی ارتباط خوبی دارم و صحبت خاصی بین ما رد و بدل نشد. امیدوارم هرچه خیر است برای این تیم پیش آید.

انتهای پیام/ج30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول