اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تماشاگران و هواداران خونگرم قم با حضور در ورزشگاه از صبای قم حمایت کنند چرا که همچنان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم.

مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم
محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازی امروز حساسیت‌های زیادی برای هر دو تیم دارد اما مطمئنا هم صبا و هم مس سرچشمه کرمان به دنبال ارائه فوتبالی زیبا و سالم در مستطیل سبز خواهند بود. 

وی ادامه داد: مس سرچشمه کرمان با اینکه در حال حاضر یکی از تیم‌های حاضر در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است اما آنها هم مانند صبا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دنبال برد هستند، با این حال امیدوارم در مسابقه امروز مشکلی از سوی قضاوت به ضرر دو تیم ایجاد نشود و بتوانیم بازی خوبی را شاهد بوده و سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: می‌دانم که امروز هواداران بسیار زیادی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم خواهند آمد اما از همه آنها صمیمانه می‌خواهم که با جدیت به حمایت از تیم فوتبال صبای قم بپردازند.

وی با اشاره به بازی گذشته در دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی تاکید کرد: همه به خوبی می‌دانند که تیم ما هم در دیدار با ملوان بندر انزلی و هم مقابل سایپا و شاهین بوشهر بازی‌های بسیار خوبی انجام داد اما متاسفانه از دست رفتن فرصت‌ها مانع پیروزی ما شد.

کشوری‌فرد ابراز داشت: در بحث کارشناسی اتفاقات داوری مسابقه صبا و شاهین بوشهر وارد نمی‌شوم اما داور آن مسابقه از یک پنالتی به سود صبای قم به راحتی چشم پوشی کرد ولی امروز قطعا بازیکنان ما با بازی خوب خود اجازه نخواهند داد کار به نحوه قضاوت داور کشیده شود بلکه با ارائه یک بازی بسیار خوبی سه امتیاز را کسب خواهند کرد.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار، ابراز داشت: هشت بازیکن ما که در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به دلیل مصدومیت و محرومیت حضور نداشتند با آمادگی کامل در این دیدار مقابل مس سرچشمه کرمان قرار می‌گیرند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: در سیزدهمین بازی خانگی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل مس سرچشمه کرمان بازی می‌کنیم و صد در صد به کمتر از سه امتیاز این بازی راضی نخواهیم بود.

وی بیان داشت: فعلا در شرایطی نیستیم که بخواهیم به راحتی امتیاز از دست بدهیم، زیرا 11 بازی بسیار حساس تا پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و باید به فکر کسب امتیازات لازم باشیم.

دیدار تیم‌های  فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از هفته هفتم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر عصر امروز در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول