اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ را با موفقیت تمام می‌کنیم

لک: روند پیروزی‌های صبای قم را تداوم می‌بخشیم

خبرگزاری فارس: سنگربان جوان تیم فوتبال صبای قم گفت: از اینکه بار دیگر در ترکیب تیم صبای قم قرار می‌گیرم خوشحالم تا در حفظ روند پیروزی‌های صبا در لیگ برتر سهیم باشم.

لک: روند پیروزی‌های صبای قم را تداوم می‌بخشیم
حامد لک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از یک جلسه غیبت در ترکیب تیم صبای قم که به دلیل محرومیت از دیدار صبای قم مقابل سایپا البرز بود، با انگیزه زیاد و توان بالا تمریناتم را انجام می‌دهم تا بار دیگر در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم قرار بگیرم.
وی اظهار داشت: برتری در بازی خانگی مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر که در دو بازی اخیر لیگ برتر موفق به شکست صبای قم شده است، برای ما اهمیت خاصی دارد و انگیزه‌هایم را برای ارائه بازی بسیار خوب افزایش داده است اما در زمین مسابقه کاری را انجام می‌دهم که کادر فنی صبای قم از من انتظار دارند.
ملی‌پوش تیم ملی امید فوتبال کشورمان در ادامه افزود: خوشبختانه وضعیت تیم بسیار خوب است و مشکل خاصی نداریم، ضمن اینکه همه بازیکنان‌ ما برای بازی مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر و ان‌شاءالله کسب سه امتیاز در خانه کاملا آماده هستند.‌
وی بیان داشت: بازی در خانه ما برگزار می‌شود و طبیعتا از اهمیت بسیار بالایی برای ما که یکی از مدعیان و بالانشینان جدول رده‌بندی هستیم برخوردار است، ضمن اینکه حضور تماشاگران خوب و خونگرم قمی نیز در این دیدار کمک شایانی به موفقیت ما خواهد داشت و انگیزه ما را نیز افزایش می‌دهد تا در خانه به نتیجه مناسبی دست یابیم.
لک در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور‌ بیان داشت: ما در این مدت بازی‌های بسیار خوبی برابر رقبای خود برگزار کرده‌ایم که به ما کمک شایانی کرد تا تیم صبا به عنوان یک مدعی معرفی شود.
وی خاطر نشان کرد: کادر فنی ما نسبت به بازی عصر فردا و تیم شاهین اطلاعات خوبی به بازیکنان صبای قم داده و در فاصله اندک دیدار قبلی مقابل سایپا تا این مسابقه روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف به خوبی کار کرده‌ایم، ضمن اینکه تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشته‌ایم که امیدوارم از دیدار هفته بیست و دوم برابر شاهین نتیجه خوبی بگیریم.
سنگربان تیم فوتبال صبای قم در مورد دیدار روز چهارشنبه با شاهین بوشهر یکی از تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بیان داشت: شاهین یک تیم سختکوش و با انگیزه است که تا این هفته نتایج خوبی را کسب نکرده است اما بازی برابر این تیم سخت خواهد بود و نباید حریف را دست کم بگیریم.
وی تصریح کرد: با آگاهی و شناخت خوبی که از شاهین بوشهر داریم، سعی می‌کنیم با اجرای خواسته‌های کادر فنی تیم و ارائه بهترین بازی خود در این دیدار خانگی و در مقابل هواداران خودی، سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
دیدار صبا و شاهین از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه پنجم بهمن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول