اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

صبای نوین قم برابر آرمین قزوین صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس از فوتبال جام آزادگان مقابل آرمین قزوین صف‌آرایی می‌کند.

صبای نوین قم برابر آرمین قزوین صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که آرام آرام رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، تیم‌های مدعی صعود از گروه‌های مختلف مقدماتی تلاش‌های خود برای کسب جواز صعود به مرحله دوم را با جدیت ادامه می‌دهند.
در بین تیم‌های حاضر در مرحله گروهی مسابقات امسال لیگ آزادگان، تیم فوتبال صبای نوین قم یکی از تیم‌های موفق سال‌های اخیر است که به عنوان نماینده فوتبال قم، تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و یکی از بخت‌های صعود به مرحله بعد محسوب می‌شود.
صبای نوین قم در مرحله گروهی این فصل، دیدارهای دور رفت را با نتایج بسیار خوبی به پایان رساند و در پایان دور رفت در گروه دوم مرحله مقدماتی بعد از تیم فوتبال استقلال ساری موفق به کسب رتبه دوم گروه دوم شد، اما در نیم فصل دوم، تاکنون تنها یک پیروزی برابر تیم فوتبال شاهین تهران کسب کرده و با دو شکست و دو تساوی جایگاه دوم جدول را از دست داده است.
با این حال پیروزی سه بر یک در دیدار خانگی هفته پانزدهم برای شاگردان عباس رحمانی امیدوارکننده بود و موجب شد نماینده فوتبال قم همچنان با توان بالا در مصاف با حریفان خود به دنبال کسب امتیازات لازم و صعود به مرحله بعد باشد.
صبای نوین قم اکنون با روحیه‌ای مضاعف خود را آماده دیدار حساس هفته شانزدهم مرحله گروهی با تیم فوتبال آرمین قزوین می‌کند و قرار است فردا راهی قزوین شده و عصر روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف رقیب قزوینی خود برود.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آرمین قزوین از هفته پنجم از دور برگشت لیگ آزادگان از ساعت 14 عصر روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه شهید بابایی شهر قزوین برگزار می‌شود.
دیدار دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که در مسابقه رفت صبای نوین قم و آرمین قزوین که آبان ماه امسال در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار شد، شاگردان عباس رحمانی موفق شدند میهمان خود را با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست دهند.
از سوی دیگر شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم برنامه دو بازی خانگی بعدی خود را نیز پیش‌ رو دارند تا با سرمایه‌گذاری بر روی دیدارهای خانگی به صعود از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان بیندیشند.
این تیم روز سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه در دیداری خانگی که از ساعت 14 و 30 دقیقه نیز آغاز خواهد شد، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم فوتبال سفید رود آستانه خواهد بود و روز بیست و چهارم بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم و در برابر شهرداری لنگرود قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول