اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجموعه آثار استاد علی صفایی منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه آثار استاد علی صفایی در قالب کتاب و نرم‌افزار در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم از سوی انتشارات لیلةالقدر عرضه می‌شود.

مجموعه آثار استاد علی صفایی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات لیلةالقدر از سال 80 فعالیت خود را در عرصه چاپ مجموعه آثار استاد علی صفایی آغاز کرد.

استاد علی صفایی از استادان حوزوی بود که به مقام اجتهاد رسیده بود و در سال 78 دار فانی را وداع گفت.

تاکنون 64 اثر از این عالم بزرگوار منتشر شده که از مخاطبان طلاب و دانشجویان برخوردار است.

کتاب نامه‌های بلوغ متشکل از نامه‌های استاد علی صفایی به فرزندانشان پیرامون مسئله بلوغ به چاپ دهم رسیده و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های این انتشارات محسوب می‌شود.

ردپای نور و منشور آسمانی خاطرات استاد علی صفایی، خط انتقال معارف(روش تبلیغ و انتقال معارف بین نسل‌ها)، رشد(تحلیلی از رشد و خسر انسان‌ها)، صراط(سیر و سلوک راه‌ها)، تو می‌آیی(حقیقت، ریشه‌ها، ادب و اثر انتظار، جایگاه امامت و ضرورت امام) از جمله آثار استاد علی صفایی بوده که در هفتمین نمایشگاه کتاب ارائه شده است.

دین و نظام‌سازی(توانایی دین در ساختن نظام‌های معرفتی، تربیتی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و جزایی)، تا چشمه صاد(نگرشی بر مکتب تفسیری استاد صفایی)، حیات برتر(معاد از منظر قرآن)، مشکلات حکومت دینی(بررسی مشکلات حکومت دینی، حاکمیت فقیه با توجه به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه) از دیگر آثار ارائه شده در غرفه این انتشارات است.

محصولات صوتی و تصویری این استاد در قالب شرح آثار استاد، سخنرانی پخش شده وی از رادیو معارف، تعلیم و تربیت و سیر و سلوک(تمامیت انگیزه‌ها، آسیب‌های سیر و سلوک و عوامل رشد و انحطاط) از دیگر تولیدات این انتشارات است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول