اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دموکراسی به معنای واقعی در ایران صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ایران تنها کشوری در دنیا است که دموکراسی به معنای واقعی در آن صورت می‌گیرد.

دموکراسی به معنای واقعی در ایران صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عیسی هاشمی‌حیدری‌ در یادواره شهدای روستای کمانگرکلای دابودشت با اشاره به اینکه کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کردند کسانی بودند که نگاهی مادی به دنیا داشتند، تصریح کرد: امام راحل این تفکر را در هم شکست و دایره جدیدی را در حوزه تفکر انسانی نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کردند با پیروزی انقلاب اسلامی می‌توانند از نفوذ انقلاب به لایه‌های مختلف کشور جلوگیری کنند، یادآور شد: این خواسته دشمن نیز محقق نشد و این وعده الهی بود که محقق می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه این انقلاب از دژهای محکمی چون جوانان و روحانیت تغذیه می‌کرد، گفت: شهدا به حق جانفشانی کردند و با ایثار جان خود انقلاب را زنده نگه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما ذوب در امام راحل بودند، افزود: این رابطه موجب شده بود که با وجود تا دندان مسلح بودن دشمن، ایران پیروز جنگ تحمیلی باشد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی شرایط دوستان از داخل نیز با صدای دشمنان همنوا می‌شدند، به مباحثی درباره انرژی هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در زمانی دوستان می‌گفتند ایران نه به انرژی هسته‌ای نیاز دارد و نه به لحاظ اقتصادی به صرفه است که این انرژی را داشته باشد.

وی گفت: اما امروز می‌بینیم با افزایش بهای نفت در دنیا نیاز به این انرژی دو چندان می‌شود و با استفاده از افزایش کاربردهای آن این امر صرفه اقتصادی نیز دارد.

هاشمی با بیان اینکه دوستان در آن زمان می‌خواستند آب به آسیاب دشمن بریزند، افزود: دشمن شرایط سختی را برای کشور ایجاد کرده است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نباید ساده از توطئه‌هایی که دشمن برای ما ایجاد می‌کند بگذریم، گفت: دشمن در هر شرایطی به دنبال ایجاد اختلاف در داخل کشور است.

وی یادآور شد: دشمن امروز هر کشوری را که بخواهد بکوبد با ابزار دموکراسی بازی می‌کند اما در انقلاب اسلامی ایران پس از 33 سال سی‌امین انتخابات نیز در راه است.

هاشمی در پایان اظهار داشت: ایران تنها کشوری در دنیا است که دموکراسی به معنای واقعی در آن صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول