اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن

عطر نخستین روز آزادی در حرم امام پیچید

خبرگزاری فارس: مراسم آغاز دهه فجر همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از ساعت 9:33 دقیقه در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

عطر نخستین روز آزادی در حرم امام پیچید
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم‌ها و جشن‌های دهه فجر همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی در مرقد آن یار سفر کرده آغاز شد.

در هنگام ورود تاریخی امام خمینی سکوت خاصی بر فضا حکمفرما بود و پس از پخش صدای هواپیمای امام و فرود نمادین هواپیمای ایرفرانس و بلیزر معروف در فرودگاه مهرآباد بانک الله‌اکبر در آسمان پایتخت ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

جمع کثیری از خانواده شهدا، جانبازان، کارگران و امت اسلامی ایران اسلامی دوشادوش جمعی از مقامات کشوری و لشکری حضور چشمگیری در این مراسم باشکوه داشتند.

حاضران در این مراسم با سر دادن بانگ "الله‌اکبر" و "یا حسین" معنویت خاصی بر این فضای روحانی و معنوی بخشیدند. در حال حاضر  مرقد مطهر امام خمینی(ره) صحن‌ها و شبستان‌های منتهی به مرقد و معابر و خیابان‌های اطراف بارگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی مملو از جمعیت است. دلدادگان و شیفتگان راه  ایثار و شهادت بار دیگر در سالروز ورود مقتدای خود گردهم آمدند تا با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و پایداری و پایبندی خودشان به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

مردم غیور ایران اسلامی در این مراسم باشکوه یکصدا و همنوا شعارهای همچون "خمینی خمینی تو پیش حسینی"، "الله‌اکبر"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "این همه لشکر آمده به امر رهبر آمده" و... را سر می‌دهند.

جانبازان جنگ تحمیلی و دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور باشکوه خود در این مراسم عظمت و شکوه خاصی را رقم زده‌اند.

یادگاران این دوران طلایی و غرور‌آفرین انقلاب اسلامی ایران بر روی ویلچرهای خود یادآور مجاهدت و ایثار فرزندان غیور ایران اسلامی هستند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهید عرصه خودکفایی و فناوری هسته‌ای که چندی پیش طی عملیاتی تروریستی توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به فیض شهادت نائل آمده است به نمایندگی از سوی خانواده شهدا و ایثارگران پیام این قشر از جامعه را قرائت کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول