اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران:

دشمن تنوع سلایق را به‌عنوان تفرقه معرفی می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران گفت: دشمن در تلاش است تا تنوع سلایق را به‌عنوان تفرقه معرفی کند.

دشمن تنوع سلایق را به‌عنوان تفرقه معرفی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کوروش گرجی در دومین همایش مردمی این جبهه در نوشهراظهار داشت: دشمن در تلاش است تا تنوع سلایق را به‌عنوان تفرقه معرفی کند.

در این مراسم که با حضور بیش از 300 نفر از اعضای این جبهه برگزار شد، وی با اشاره به شرایط حال کشور و ضرورت هم‌اندیشی نیروهای ارزشی به تبیین دیدگاه‌های کلی و ذکر رویکرد عملیاتی جبهه حامیان ولایت در پنج سالی که از آغاز به فعالیت این جبهه می‌گذرد، گفت: هدف ما ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به تفاوت روش شناخت حق و باطل در زمان‌های مختلف تصریح کرد: اگرچه گاهی مرزبندی بین حق و باطل همانند آنچه که در جنگ تحمیلی هشت ساله دیدیم، آشکار است اما در بیشتر موارد تشخیص حق از باطل به بصیرت خاص نیاز دارد.

گرجی با اشاره به شرایط حاکم بر حادثه کربلا و فتنه حاکم بر آن افزود: در این حادثه عظیم، گرد و غبار فتنه آنچنان فضا را آلوده کرده بود که دیگر نصیحت، موعظه و تذکر راهگشا نبود و فرزند رسول خدا(ص) فقط با نثار خون پاک خود می‌توانست اسلام را زنده نگهدارد.

وی تقابل افراد بابصیرتی همانند حر در یک سو و افراد بی‌بصیرتی مثل عمرسعد در سوی دیگر را از درس‌های ابدی حادثه عاشورا دانست و افزود: اولی تا ابد سربلند و دومی تا ابد ملعون است چون با بی‌بصیرتی دنیا را بر وعده حق الهی ترجیح داد.

دکترای تخصصی فیزیک پزشکی از دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به نیاز همیشگی مردم در همه امور زندگی به ولایت فقیه گفت: امروز با وجود تمام تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها زیر پرچم ولایت سربلندیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادای دین به ولایت را نیاز امروز کشور دانست و با اشاره به شهادت امامان مظلوم در طول تاریخ اسلام افزود: مومن نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با اشاره به ضرورت شرکت پرشور مردم و برگزاری انتخابات افزود: اصل در انتخابات مشارکت حداکثری است و انتخاب فرد در اولویت دوم است.

گرجی با اشاره به ضرورت مشارکت گروه‌های مختلف سیاسی که قانون اساسی و اصل مترقی ولایت را قبول دارند در انتخابات تصریح کرد: دشمن به دنبال تفرقه بین نیروهای ارزشی و اصولگرا است و چون نمی‌تواند تفرقه ایجاد کند در تلاش است تا تنوع سلایق ما را به‌عنوان تفرقه معرفی کند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول