اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره نمایش‌های کوتاه استان بوشهر:

6 متن برتر به جشنواره نمایش‌های کوتاه راه یافت

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره نمایش‌های کوتاه استان بوشهر گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در چند مرحله 6 متن برتر به سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه در گناوه راه یافت.

6 متن برتر به جشنواره نمایش‌های کوتاه راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مهرداد محسنی در حاشیه برگزاری سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه استان بوشهر اظهار داشت: در مرحله اول 35 متن به دبیرخانه ارائه شد و از میان این متن‌ها 20 متن مورد بازبینی قرار گرفت و سپس از این تعداد شش متن نمایشی پذیرفته شد.

وی افزود: گناوه برای سومین سال متوالی به‌عنوان دبیرخانه دائمی تئاتر کوتاه استان بوشهر برگزیده شده است.

محسنی افزود: با توجه به کمبود فضا در این جشنواره به ناچار نمایش‌ها در سالن دیگری به صورت ویدیویی به شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

وی گفت: همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره عملیات اجرایی سالن شماره دو پلاتو گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی خلیج فارس گناوه آغاز می‌شود.

محسنی اضافه کرد: در این جشنواره آثاری از هنرمندان شهرهای کنگان، دیر، اهرم، کاکی، شبانکاره، بوشهر، گناوه و دیلم حضور دارد.

مدیر اجرایی جشنواره نمایش‌های کوتاه استان بوشهر گفت: متن‌های پذیرفته شده در این جشنواره از هنرمندان شهرهای گناوه، کنگان، دیر و دیلم است.

وی گفت: مدت برگزاری این جشنواره سه روز و هر روز سه نمایش اجرا و نقد و بررسی می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره نمایش‌های کوتاه بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در بخش‌های بازیگری و کارگردانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است و شرکت‌کنندگان در این کارگاه زیر نظر استاد شکردا گودرزی از استادان دانشگاهی و مدرس تئاتر از تهران آموزش می‌بینند و در پایان به آنان گواهی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول