اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز دهه فجر

تئاتر کمدی «خاطرات جوجه اردک زشت» در اصفهان به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تئاتر کمدی «خاطرات جوجه اردک زشت» به کارگردانی هاجر پورسینا از 13 بهمن‌ماه در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود.

تئاتر کمدی «خاطرات جوجه اردک زشت» در اصفهان به صحنه می‌رود
محمد مهدی مغروری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این تئاتر جزو نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر کمدی است که به همت تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: نمایش «خاطرات جوجه اردک زشت» در جشنواره نمایش‌های کمدی که از 14 تا 24 آبان ماه در بخش‌های صحنه‌ای، کوتاه، جنبی و خیابانی در تالار هنر اصفهان برگزار شد موفق به کسب رتبه نخست کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن و رتبه سوم نویسندگی شد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره داستان این نمایش گفت: این نمایش از  زبان بیماری روانی روایت می‌شود که دلیل تمام بدبختی‌های زندگی خود را در جابه‌جا شدن با خاله‌اش هنگام تولد می‌داند.

وی افزود: پس از گذشت سال‌ها یک پزشک تصمیم می‌گیرد با شنیدن داستان زندگی این بیمار، وی را درمان کند که در ادامه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.

مغروری درباره عوامل این نمایش نیز تصریح کرد: این تئاتر به قلم فرهاد نقدعلی نوشته شده و علی قیومی، الهه خوشکام، سولماز زمانی و علی راهداری از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش فارس، تئاتر کمدی «خاطرات جوجه اردک زشت» از تاریخ 13 تا 30 بهمن‌ماه ساعت اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش کمدی می‌توانند به واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه، تالار هنر اصفهان مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول