اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت تاکید کرد

ارتقای کیفیت تولیدات صنایع نفت داخلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران گفت: تولیدات صنعتگران داخلی از نظر قیمت و کیفیت باید قابل رقابت در دنیا باشد.

ارتقای کیفیت تولیدات صنایع نفت داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز عبدالحسین بیات شامگاه چهارشنبه در اختتامیه سومین نمایشگاه صنعت نفت،‌ گاز و پتروشیمی شکوفایی و توانمندی صنعتگران داخلی را مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه خوزستان پایگاه صنعت نفت ایران و شایسته خلق تحولات است،‌ گفت: توانمندی‌های این استان با برپایی این نمایشگاه به ظهور رسیده است.

بیات اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در ایران تهدیدها به فرصت‌های طلایی تبدیل شده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در تولید تجهیزات صنعت نفت، ادامه داد: امروز استفاده از قطعات و تجهیزات در حوزه نفت به یکی از مهم‌ترین امور تبدیل شده است. فعالان صنعت نفت مطمئن باشند با اعتقادی که در بین مدیران صنعت نفت نسبت به صنعتگران و سازندگان است، در عرصه استفاده از کالا به خودکفایی می‌رسیم.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه محصولی که ساخته می‌شود باید در دنیا پرآوازه باشد، تاکید کرد: کیفیت و قیمت محصول باید به صورتی باشد که در رقابت با سایر کالاهای مشابه در دنیا قابل رقابت باشد.

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی به برنامه‌های بلندمدت صنعت نفت می‌بینیم که بیش از 300 میلیارد دلار برای اجرای برنامه‌ها در بخش‌های نفت گاز پالایش و پتروشیمی مصوب شده است.

بیات اظهار امیدواری کرد: با حمایت از شرکت‌های داخلی برای تحقق اهداف نظام گام برداشته شود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول