اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد

دعوت از تولیدکنندگان تلمبه‌های درون چاهی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی این شرکت برای هر گونه همکاری با تولیدکنندگان تلمبه‌های درون چاهی خبر داد.

دعوت از تولیدکنندگان تلمبه‌های درون چاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز هرمز قلاوند شامگاه چهارشنبه در اختتامیه سومین نمایشگاه صنعت نفت،‌ گاز و پتروشیمی با بیان اینکه فشار مخازن رو به افت است، اظهار کرد: آمادگی داریم با شرکت‌هایی که توانایی سرمایه‌گذاری و مهندسی معکوس برای ساخت تلمبه‌های درون چاهی دارند همکاری کنیم.

وی با اشاره به نخستین توربین ساخت داخل افزود: ایران در حال حاضر دانش فنی ساخت توربین را در اختیار دارد و این محصول از دستاوردهای خوب تولیدکنندگان کشور است.

قلاوند همچنین عنوان کرد: شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب 11 هزار و 400 قطعه و مجموعه کالا به ارزش 750 میلیارد تومان نیاز دارد که شرکت‌ها می‌توانند در مناقصات آن شرکت کنند.

وی با اشاره به قرارداد چهارجانبه‌ای که در نخستین روز نمایشگاه میان این شرکت، انجمن سازندگان تجهیزات نفت، استانداری خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی منعقد شد، بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد که سفارش ساخت قطعات و تجهیزات به ارزش 100 میلیارد تومان به تولیدکنندگان خوزستانی واگذار شود.

به گفته وی، در راستای این تفاهمنامه در دو روز گذشته چهار قرارداد به ارزش 30 میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه با اشاره به ساخت دستگاه فرآورش نفت (MOT) توسط تولیدکنندگان داخلی اظهار کرد: سفارش شش دستگاه MOT  تا کنون داده شده که چهار دستگاه از این تعداد آماده است.

وی حضور کمرنگ پارک علم و فناوری در این نمایشگاه را یادآور شد و افزود: فقط دو شرکت از خوزستان و خراسان از پارک علم و فناوری حضور داشتند. در حالی که شرکت مناطق نفت‌خیز محدودیتی برای واگذاری پروژه به این شرکت‌ها ندارد.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول