اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طلیعه پیروزی انقلاب

نمایشگاه در امتداد کربلا در نکا گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نمایشگاه در امتداد کربلا در نکا دایر شد.

نمایشگاه در امتداد کربلا در نکا گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، آیت الله نورالله طبرسی عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: حیات و زندگی ما به ائمه اطهار (ع) وابسته است و باید در نهادینه کردن فرهنگ ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: اصل و ریشه ما اسلام و انبیاء هستند و باید از تمام ظرفیت‌های لازم برای شناساندن ائمه به جامعه استفاده کنیم.

آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب ما نیز در راستای فرمان‌های ائمه اطهار و صدور اسلام به جهانیان بوده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران واقع شد تا ابهت اسلام را به جهانیان بشناساند که اکنون با بیداری اسلامی این مسئله عینیت یافته است.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی این نمایشگاه را دستاورد تلاش همه جانبه هیئت مذهبی در شناساندن واقعه کربلا، اسارت اهل بیت (ع) و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به جوانان اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی گفت: هنرمندان باید با هنرورزی در راستای نهادینه کردن فرهنگ اولیاء و اوصیاء در جامعه بیشتر از قبل کار کنند تا با ناهنجاری‌های مختلف در جامعه برخورد شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه هنرهای تجسمی کاری مفید و ارزنده از سوی هیئت بنی‌الزهرا (س) نکا و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است که امیدواریم بهره‌وری مناسب از این نمایشگاه برای همگان فراهم شود.

مسئول این نمایشگاه و مسئول هیئت بنی‌الزهرا (س) نیز گفت: این نمایشگاه با حضور هیئت مذهبی استان در 20 غرفه از چهارشنبه 12 بهمن آغاز به‌کار کرده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

سیدیعقوب محمودی یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار متنوع فرهنگی ـ دینی و شناسایی هنرمندان فرهنگی و آشنایی هرچه بیشتر آنان با اهل بیت (ع) است.

محمودی ادامه داد: این نمایشگاه شامل غرفه‌های مختلف تجسمی واقعه کربلا، دفاع مقدس و غرفه‌های فعالیت ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول