اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

ایستادگی در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب وظیفه کنونی ماست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) گفت: ایستادگی و استقامت در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب وظیفه کنونی ماست.

ایستادگی در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب وظیفه کنونی ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه خارگ در سینما صدف آن جزیره باذکر احادیث و روایاتی از معصومین (ع) در سخنانی تقوا و ترس از خدا را برای رسیدن به کمال و درک فلسفه وجودی انسان بسیار مهم خواند و اظهار کرد: تقوا موجب می‌شود همه امور منطبق بر دستورات الهی تنظیم شود.
‌وی افزود: انسان مومن باید در عمل و رفتار اهل عبودیت و بندگی باشد و از هواها و خواهش‌های نفسانی به دور بوده و در همه احوال خداوند را بر اعمال و کردار خود ناظر و حاضر بداند‌.
حاجی‌زاده در آستانه ایام هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: شهدا کسانی بودند که هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و از همه دنیای خود گذشتند و برای اعتلای دین و بالندگی انقلاب زیباترین و جاودانه‌ترین حماسه و ایثارگری‌های تاریخ بشری را رقم زدند‌.
وی ‌پس ‌از ذکر جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در نبرد با جبهه کفر استقامت 34 روزه مردم غیور در خرمشهر با ابتدایی‌ترین ادوات ‌قدیم حدود 240 هزار شهید والامقام در سال‌های دفاع مقدس به اسلام و انقلاب را بیمه کننده نظام دانست و عامل همگرایی آمریکا و اعراب مرتجع منطقه با صدام حسین را جلوگیری و مهار انقلاب همچنین مانع شدن از صدور انقلاب به کشورهای همسایه و دیگر نقاط جهان عنوان کرد‌.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر به نقل از امام راحل جنگ را برای کشور نعمت دانست و عنوان کرد: جنگ و تحریم‌های استکبار جهانی موجب رشد و شکوفایی قدرت اعتماد به نفس و خودباوری ملت ما شد و ما توانستیم با اتکا به قدرت خلاقیت و ابتکار جوانان خودی از جنبه‌های گوناگون علمی اقتصادی صنعتی و... به استقلال و خودکفایی برسیم.
حاجی‌زاده تصریح کرد: امروزه خط مقدم دشمن در خانه‌های ما قراردارد و دشمن در قالب جنگ نرم از طریق ماهواره، اینترنت و رسانه‌های گوناگون برنامه‌های وسیعی برای استحاله فکری نسل جوان و انحراف آنان از افکار اسلامی و انقلابی تدارک دیده است که در برابر این توطئه شوم باید ارتباط نسل جوان و خانواده خود را با مسجد قرآن و نمازهای جمعه و جماعات بیشتر و بهتر کنیم و هوشیار باشیم مبادا غفلت ما موجب تکرار حادثه غم‌انگیز و تاریخی آندلس در کشور ما شود.
وی تاکید کرد: شهدا در میدان نبرد و جنگ سخت با نثارجان، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند و وظیفه امروز ما در مقابل خون این شهیدان ایستادگی و استقامت در راه حفظ آرمان‌های انقلاب است به گونه‌ای که موجب شکست دشمن در جبهه جنگ نرم فرهنگی شویم و در این حالت است که ما دین خود را در قبال خون شهیدان ادا کرده‌ایم و خواست آنان یعنی بالندگی و استمرار انقلاب را جامه عمل پوشانده‌ایم.
وی اشاره‌ای نیز به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی داشت و عنوان کرد: در مبحث انتخابات نخست حضور حداکثری و پرهیز از بی‌تفاوتی مهم است و پس از آن انتخاب فردا صلح از طریق ملاک و معیارها قراردارد که تعهد، تخصص، علاقه به خدمت و نوکری مردم، اعتقاد عملی و یقینی به ولایت مطلقه فقیه و پایبندی به آرمان‌های انقلابی حضرت امام(ره)، مرزبندی با جریان فتنه و انحراف از مهم‌ترین این ملاک‌هاست‌.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام پولادی مسئول تقدیر و حجت‌الاسلام قادری به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خارگ منصوب و معرفی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول