اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ملت ایران به خودباوری رسیده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با اشاره به‌ پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از جمله علمی‌ گفت: این امر نشان می‌دهد که ملت ایران به خودباوری رسیده است و برای رشد و تعالی خود تلاش می‌کند.

ملت ایران به خودباوری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی عید سیاسی ملت ایران،‌ ایام تولد دوباره اسلام ناب محمدی، ایام بیعت مجدد با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و یوم‌الله است.

وی افزود: تمام‌ ائمه معصوم و انبیای الهی مبعوث به رسالت شدند تا بشر را هدایت کرده و احکام الهی اسلام را در جامعه حاکم کنند.

نجار خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در راستای استمرار رسالت انبیا و مأموریتی که ائمه اطهار (ع) داشتند‌‌ با الگوگیری از اجداد خود و با شجاعت حیدری،‌ صلابت عاشورایی و با پشتیبانی ملت ایران، حکومتی را پایه‌ریزی کردند که احکام و ارزش‌های اسلامی را در جامعه پیاده کند.

نجار ابراز داشت: امروز نهال انقلاب اسلامی‌ به پشتوانه رهبری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حضور یکپارچه ملت به درختی تنومند تبدیل شده که میوه‌های شیرین آن در اقصی نقاط عالم قابل مشاهده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برای محرومان و مستضعفان،‌ آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان یک الگوی کامل است که از آن تأسی می‌کنند.

وی با اشاره به الهی و اسلامی بودن،‌ داشتن رهبری الهی و مردمی بودن انقلاب را از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران برشمرد‌ و بیان داشت: این ویژگی‌ها همواره در راس امور نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نجار عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره درصدد پیاده شدن احکام اسلام در جامعه است.

وی افزود: مشکلی که کشورهایی که در آن‌ها بیداری اسلامی اتفاق افتاده،‌ با آن روبه‌رو هستند،‌ نبود رهبران الهی است تا انقلاب آن‌ها و احساس پاک و خدایی آن‌ها را در مسیر صحیح هدایت کنند.

نجار به حضور گسترده مردم در تمام‌ صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران با تمام فداکاری، ‌ایثار، ‌اخلاص و مسئولیت‌پذیری و با تکیه بر ارزش‌های الهی و اسلامی در برابر تمام‌ توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

استاندار کرمان اذعان کرد:‌ دشمنان اقدامات متعددی از جمله تحمیل جنگ هشت ساله‌، ‌تحریم و ترور را علیه کشور ما داشته‌اند، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و با حضور و پشتیبانی مردم،‌ این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور و نیز اعمال تحریم‌ها بر کشور اشاره کرد و گفت: ملت ایران خم به ابرو نمی‌آورد و همچنان بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کند و دستاوردهای انقلاب اسلامی خود را حفظ می‌کند.

وی اظهار داشت: باید قدر انقلاب اسلامی را هر چه بیشتر دانست و در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای این نظام گام برداشت.

نجار بیان کرد: حضور ملت در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره به گونه‌ای بوده که دشمنان انگشت تحیر به دندان گزیده‌اند.

وی با اشاره به‌ پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از جمله علمی،‌ گفت: نشان می‌دهد که ملت ایران به خودباوری رسیده و برای رشد و تعالی خود تلاش می‌کند.

استاندار کرمان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: آمادگی لازم برای اجرای این امر مهم در استان کرمان به طور کامل وجود دارد.

نجار با اشاره به اینکه در اجرای انتخابات،‌ رعایت قانون مورد تأکید است، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و می‌طلبد همه ما در این انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم.

وی بر رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و بیان داشت: هر کاندیدا باید خود را مطرح کرده و توانمندی، ‌تفکر و اندیشه خود را بیان کند و انتخابات باید منجر به وحدت شود و دل دشمنان را بلرزاند.

استاندار کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در ارتباط با سکه و ارز نیز اشاره کرد و افزود: درآمد کشور از نفت 90 میلیارد دلار و میزان فروش کالاهای غیر نفتی 45 میلیارد دلار است.

نجار با بیان اینکه تمام واردات کشور تا امروز 44 میلیارد دلار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به 60 میلیارد دلار برسد، خاطرنشان کرد: از نظر اقتصادی در کشور ذخیره منابع مالی مناسبی وجود دارد.

استاندار کرمان تأکید کرد: با محتکران کالاها نیز به صورت جدی برخورد می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه برخی افراد می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند،‌ عنوان کرد: خدمات و تلاش‌های گسترده‌ای انجام شده است.

نجار افزود: اگر فردی به اندازه خردلی کاری کند که به همان میزان به انقلاب اسلامی لطمه وارد شود در پیشگاه خداوند هیچ حجتی ندارد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول