اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت گردشگری:

صنعت گردشگری در جهان توسعه زیادی یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت گردشگری گفت: صنعت گردشگری در جهان توسعه و رشد قابل توجهی داشته است و بسیاری از کشورها از این راه وضعیت خود را بهبود داده‌اند.

صنعت گردشگری در جهان توسعه زیادی یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرید جواهرزاده ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی مهارت‌های ارتباطی و اصول مذاکره در صنعت گردشگری، اظهار داشت: صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

نماینده کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت گردشگری افزود: سازمان جهانی جهانگردی ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه‌ پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان داراست.

استاد دانشگاه جهانگردی به مشارکت‌های زمانی اشاره کرد و ادامه داد: در مشارکت‌های زمانی یک گروه از افراد حق استفاده از یک اقامتگاه تفریحی را بین خود تقسیم می‌کنند و هر یک در زمانی خاص از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: صنعت جهانگردی بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین صنعت در دنیا به شمار می‏‌آید به گونه‌ای که بسیاری از کشورها این صنعت را منبع اصلی درآمد، اشتغال‌زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه زیرساخت‌ها کشورشان می‌دانند.

نماینده کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت گردشگری افزود: یک سمینار علمی و همایش باید یاری‌رسان بازدیدکنندگان باشد و بر پایه همایش‌های علمی و اصول و مهارت‌های ارتباطی در چارچوب‌های گردشگری هدایت شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این مهارت‌ها دست یابیم باید اختلاف‌های نژادی و تنوع فرهنگی را کنار بگذاریم تا حوزه‌های مشترک و مهم گردشگری را به دست گیریم.

جواهرزاده اظهار داشت: باید آخرین مهارت‌ها و فنون را کسب کنیم تا محصولات و توانایی‌های خود را در معرض دید گردشگران قرار دهیم.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول