اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع خیران سلامت نیشابور:

نیشابور با وجود 2 بیمارستان غیردولتی با مشکل بیمارستان مواجه است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع خیران سلامت نیشابور گفت: نیشابور با وجود دو بیمارستان غیردولتی هنوز با مشکل بیمارستان مواجه است.

نیشابور با وجود 2 بیمارستان غیردولتی با مشکل بیمارستان مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدمرتضی مداح ظهر امروز در جلسه تشکیل خیران سلامت در نیشابور با اشاره به کمبودهای بودجه در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: متأسفانه این وزارتخانه تاکنون از دولت بودجه‌های کافی را دریافت نکرده است.

وی بیان داشت: یک بیمارستان متعلق به تأمین اجتماعی و یکی دیگر نیز به همت خیران ساخته شده است، ولی متأسفانه با وجود ساخت این دو بیمارستان غیردولتی، هنوز نیشابور با مشکل بیمارستان مواجه است و دولت در نیشابور ضعیف عمل کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز گفت: متأسفانه در شهری که خیران فراوان در مدرسه‌سازی وجود دارد حتی 10 درصد آنها هم در حوزه سلامت ورود پیدا نکرده‌اند.

اسدالله حسن‌زاده افزود: در بحث فرهنگ‌سازی در جامعه بسیار ضعیف کار شده است و باید مردم و خیران بدانند که اهمیت مسائل بهداشتی کم‌تر از مسائل آموزشی نیست.

در ادامه یکی دیگر از اعضای هیئت امنای مجمع خیران سلامت نیشابور نسبت به هیئت امنا و هیئت مدیره انتقاد کرد و گفت: اگر کسانی به تشخیص این جمع افراد خوب و تأثیرگذاری تشخیص داده شوند فایده‌ای ندارد چرا که امکان رد آنها از سوی فرمانداری و دیگر مسئولان ارشد هست.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول