اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بخش NICU بیمارستان کودکان تبریز

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ‌آذربایجان‌ شرقی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از بخش NICU بیمارستان کودکان تبریز بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از بخش NICU بیمارستان کودکان تبریز
باب‌الله قاسمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بخش NICU بیمارستان کودکان تبریز که در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شده بود، در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه برای افتتاح این پروژه 20 میلیار ریال اعتبار صرف شده است، افزود: متاسفانه تا به حال هیچ مبلغی از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری برای این پروژه هزینه نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه یادآور شد: بخش مراقبت ویژه کودکان بیمارستان کودکان تبریز با 24 تخت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و در این بخش نوزادان بدحال که نیاز به مراقبت ویژه دارند، بستری خواهند شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: بیمارستان‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند و در همین راستا افراد نیازمند خدمات اورژانسی در اولویت قرار دارند.

قاسمی با بیان اینکه حضور همکاران پزشکی در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های فعال به صورت دائمی است، گفت: در این راستا نظارت و بازرسی‌های مستمر به صورت پیدا و پنهان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول