اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌‌احتیاطی حادثه آفرید

انفجار گاز زن خانه را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری فارس: انفجار مهیبی در محله اسلام‌آباد اردبیل زن خانه‌دار را راهی بیمارستان کرد.

انفجار گاز زن خانه را راهی بیمارستان کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که عصر امروز در یک واحد مسکونی در محله اسلام‌آباد اردبیل رخ داد، صدای انفجار مهیب ناشی از نشت گاز ساکنان محله را وحشت زده به بیرون از منزل سوق داد.

در این حادثه دلخراش که بر اثر بی‌احتیاطی زن خانه در استفاده از وسایل گازسوز رخ داد، به یکباره سقف خانه فرو ریخت اما مرد خانه با زرنگی عجیب دو فرزند خود را از کشته شدن در زیر آوار نجات داده و در گوشه‌ای از منزل آنها را مأوا داد.

این انفجار که به دنبال نشت گاز و ایجاد حرارت در فضای بهره‌گیری از وسایل گازسوز رخ داد، زن خانه دچار حادثه شد و از ناحیه سر و صورت به شدت دچار سوختگی شد.

بعد از این حادثه با اطلاع ساکنان و همسایگان اورژانس 115 و آتش‌نشانی در محل حاضر شده و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

براساس اعلام مسئولان اورژانس 115 تنها فرد مصدوم این حادثه که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شده بود به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و به نظر می‌رسد با مساعد شدن وضعیت جسمی و روحی براساس اعلام پزشک معالج تحت عمل جراحی پوست قرار گیرد.

با این انفجار مهیب کل ساختمان و واحد تجاری جوار این منزل به کلی ویران شده و به مرحله تخریب رسیده است.

با حضور مسئولان اداره گاز استان اقدامات لازم برای پیشگیری از رخداد حوادث احتمالی انجام شده تا به دنبال تخریب ساختمان مشکلی در انشعاب و استفاده غیرمجاز از گاز طبیعی به وجود نیاید.

در این حادثه تلفات جانی گزارش نشده است.

رانندگی پیرمرد 75 ساله حادثه آفرید

به گزارش فارس، در شهرستان خلخال و بر اثر بی‌احتیاطی راننده 75 ساله کهنسال شاهد یک تصادف ناگوار بودیم.

به گزارش فارس، این پیرمرد که هدایت یک خودروی سواری پیکان را بر عهده داشت بر اثر بی‌احتیاطی و سرعت بیش از حد بعد از برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پراید با کانکس پاسگاه راهنمایی و رانندگی مستقر در میدان جانبازان خلخال برخورد و خساراتی را این حادثه به دنبال داشت.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی خلخال علت این حادثه ناتوانی راننده خودروی پیکان در کنترل و هدایت وسیله نقلیه بر اثر کهولت سن اعلام کرد و از رانندگان سالخورده خواست با پرهیز از رانندگی شتاب‌آلود و حادثه‌آفرین به ویژه در سطح شهر مراقبت و مواظبت بیشتر از خود داشته باشند.

با وجود این‌که گواهینامه رانندگی افراد بالای 70 سال پس از انجام معاینات پزشکی و به صورت دو ساله صادر می‌شود اما احتیاط برای رانندگان سالمند شرط عقل است و ضرورت دارد در این زمینه برخی مراقبت‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول