اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بعثت سنندج اعلام کرد

کسب رتبه برتر بیمارستان بعثت سنندج در جشنواره حاکمیت بالینی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان بعثت سنندج با اشاره به افزایش سطح خدمات کمی و کیفی این بیمارستان، از کسب رتبه برتر بیمارستان بعثت در نخستین جشنواره حاکمیت بالینی در بین بیمارستان‌های کشور خبر داد.

کسب رتبه برتر بیمارستان بعثت سنندج در جشنواره حاکمیت بالینی
بابک قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این رتبه بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان وزارت بهداشت و درمان در زمینه ارائه انواع خدمات از نظر کمی و کیفی کسب شده است.

به گفته رئیس بیمارستان بعثت سنندج در جریان این ارزیابی که به مدت یک هفته توسط کارشناسان ارزیاب وزارت بهداشت و درمان در دی ماه امسال انجام شد، هفت اصل مشارکت بیمار، همراهان و جامعه، آموزش و مهارت‌آموزی، مدیریت خطر و ایمنی بیمار، اصل استفاده از اطلاعات، اثربخشی بالینی، ممیزی بالینی و مدیریت کارکنان بررسی شد.

وی همدلی در بین کارکنان و تلاش مضاعف آنان و نیز حمایت‌های استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی را از دلایل کسب این موفقیت خواند و تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و پوشش آنها از دیگر دلایل کسب این رتبه افتخارآفرین در کشور بوده است.

* اورژانس بیمارستان بعثت از نمونه‌های کشوری است

قطبی در ادامه به خدمات ارائه شده در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بازسازی و ارتقای اورژانس یکی از اقدامات ویژه در این بیمارستان است که در واقع یکی از اورژانس‌های نمونه در کشور به شمار می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: در این اورژانس علاوه بر تعریف سه لاین برای بیماران اورژانسی،بیماران سرپایی و بیماران نیازمند خدمات بینابینی و آزمایشگاهی، متخصصین بیهوشی و جراحی نیز به صورت 24 ساعته حضور داشته و بیماران از خدمات مورد نیاز با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برخوردار می‌شوند.

رئیس بیمارستان بعثت سنندج راه‌اندازی مرکز ام‌آر‌آی شهید چمران را یکی دیگر از اقدامات این بیمارستان خواند و تصریح کرد: در این مرکز دستگاه فوق پیشرفته زیمنس وجود دارد که از نظر کیفیت و گزارشات در غرب کشور بی‌نظیر است.

به گفته قطبی افتتاح اورژانس کودکان، تجهیز و افتتاح مرکز نازایی و سالن انتظار همراهان بیمار از دیگر برنامه‌های آینده در بیمارستان بعثت سنندج خواهد بود.

وی همچنین به بازسازی مرکز درمان بیماران سرطان خون اشاره و تصریح کرد: با تقبل هزینه‌های این مرکز از سوی چند خیر زمینه‌ای برای تحقق آن است و در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 * تربیت انواع متخصص‌ها در بیمارستان بعثت سنندج

رئیس بیمارستان بعثت سنندج در ادامه به فراهم شدن زمینه‌های تربیت متخصص بیهوشی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با توجه به کسب امتیازات کامل و قابلیت این مرکز، از سال آینده متخصص بیهوشی را نیز آموزش و تربیت می‌کنیم.

به گفته قطبی در حال حاضر هم با توجه به وجود پزشکان و استادان فوق تخصص، متخصص زنان، کودکان و داخلی در بیمارستان بعثت سنندج آموزش داده می‌شوند.

وی همچنین به ارائه خدمات متنوع پزشکی در دو کلینیک فوق تخصصی بعثت و سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: در این دو کلینیک تمامی فوق‌تخصص‌های لازم برای ارائه خدمات به بیماران وجود دارد و با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

قطبی در پایان از فعالیت 75 پزشک متخصص و فوق‌تخصص و 25 پزشک عمومی در بیمارستان بعثت سنندج خبر داد و گفت: علاوه بر این پزشکان، 62 بهیار، 36 کمک بهیار، 539 پرسنل درمانی و 144 نفر نیروی خدماتی در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول