اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توضیحات بیمارستان میناب در خصوص مرگ یک بیمار

سقوط بیمار متوفی از طبقه دوم بیمارستان آگاهانه و به قصد خودکشی بود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، گفت: سقوط یک بیمار 50 ساله از طبقه دوم این بیمارستان با انگیزه خودکشی صورت گرفته است.

سقوط بیمار متوفی از طبقه دوم بیمارستان آگاهانه و به قصد خودکشی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمد آریاپور گفت: در ساعت 20:30 دقیقه شب نهم بهمن‌ماه سال‌جاری بیمار 50 ساله‌ای که با تشخیص دیابت و فشارخون در بخش داخلی این بیمارستان بستری بود، به دنبال مشاجره با فرزندش به قصد خودکشی خود را از طبقه دوم بیمارستان پرتاب می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: مطابق با اظهارات بیماران هم اتاقی نامبرده پس از مشاجره و درگیری لفظی با فرزندش لحظاتی بعد با حضور در اتاق در حال تعمیر طبقه دوم بیمارستان با قصد و انگیزه قبلی اقدام به سقوط از پنجره می‌کند.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب در ادامه متذکر شد: بلافاصله پس از سقوط بیمار به بخش اورژانس منتقل و اقدامات تشخیص و درمان توسط متخصصین جراحی، ارتوپدی و جراح مغز و اعصاب بر روی بیمار انجام می‌شود.

آریاپور در پایان اذعان داشت: علی‌رغم تلاش بی وقفه کادر درمانی این بیمارستان، متأسفانه بیمار در همان شب به دنبال ایست قلبی، تنفسی فوت می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول