اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

ترور دانشمندان نشانه وحشت دشمن از پیشرفت‌های ایران است

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای توسط دشمن نشانه وحشت آنان از پیشرفت و توسعه نظام اسلامی است.

ترور دانشمندان نشانه وحشت دشمن از پیشرفت‌های ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید بردستانی بردخون با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه عدالت‌طلبی و عدالت‌خواهی شکل گرفت و موجب ایجاد نظام اسلامی در کشور شد.

محمدپور افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب خشم و وحشت استکبار شد و پس از این واقعه مبارک سکوت نکردند و با بهره‌گیری از ابزار و شیوه‌های مختلف در پی ایجاد ناامنی و فتنه و تضعیف نظام اسلامی هستند و در این مسیر به بحران‌های نظامی و سیاسی دست زده‌اند و قصد دارند انقلاب را به چالش بکشانند.

وی اضافه کرد: از دیگر شیوه‌های دشمن ایجاد تفرقه بین همسایگان ایران و مسلح کردن آنان به سلاح‌های نظامی، برای ممانعت از اتحاد اسلامی و ضعف کشورهای اسلامی و غفلت از خطر رژیم صهیونیستی است تا آنان را در مقابل ما قرار دهد و مانع از حرکت مقدس ایران اسلامی شود که هیچ‌گاه به این اهداف شوم نمی‌رسند.

محمدپور ادامه داد: ترور دانشمندان هسته‌ای توسط دشمن نشانه وحشت آنان از پیشرفت و توسعه نظام اسلامی است زیرا ثمرات این پیشرفت‌ها را دیده‌اند و از هر راهی برای ناامیدی مردم و دولت استفاده می‌کنند.

بخشدار بردخون اظهار داشت: در این دوره وظیفه سنگینی بر عهده جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است که با قاطعیت به سوی علم و فناوری گام بردارند و ان‌شاءالله قدرت برتر منطقه در زمینه علمی باشیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کشور ایران به مرحله‌ای رسیده که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد و اگر در مسیر نظام اسلامی و ولایت حرکت کنیم ضمن حفظ آرمان‌های امام و انقلاب دستاوردهای نوینی نصیبمان می‌شود.

بخشدار بردخون با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است در همه حوزه‌ها مشارکت کنیم و انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد که با مشارکت گسترده نماینده‌ای انتخاب کنیم که موجب تحکیم نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان شود و مدافع انقلاب و رهبری باشد زیرا رهبری معظم نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

وی در ادامه خواستار زنده کردن حال و هوای ایام انقلاب شد و گفت: روزهای انقلاب یادآور ایام جشن و سرور مردم سرفراز این کشور است و باید همچنان زنده بماند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول