اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

5 برابری شدن اعتبارات مقاوم‌سازی مدارس در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از پنج برابر شدن اعتبارات مقاوم‌سازی مدارس استان اردبیل در چند سال گذشته خبر داد.

5 برابری شدن اعتبارات مقاوم‌سازی مدارس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان اردبیل اظهار داشت: در شش سال گذشته و از محل اعتبارات مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس در شهرستان اردبیل 98 باب مدرسه با هزینه‌کرد 26 میلیارد و 200 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: در کنار آن با اعتبار 47 میلیارد تومان شاهد تجهیز، تعمیر و ساخت و ساز مدارس در سطح شهرستان اردبیل بودیم که در این ارتباط در این مدت اعتبارات برنامه مقاوم‌سازی شده پنج برابر شده است.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اختصاص اعتبار مناسب در این زمینه از سوی دولت خدمتگزار شاهد یک جهش خوب در تخصیص اعتبارات در زمینه تربیت بدنی بودیم که در همین راستا 22 میلیارد تومان صرف توسعه فضاهای ورزشی مناسب در این زمینه شده است.

اکبری در ادامه سخنان خود یادآور شد: تدبیر دولت خدمتگزار سبب شده تا ما یک جهش قابل قبولی را در تخصیص اعتبارات در توجه به حوزه آموزش و پرورش  و نظام تعلیم و تربیت را شاهد باشیم چرا که پرداختن به این نمود جزو محورهای اصلی برنامه دولت خدمتگزار است.

این مسئول تصریح کرد: تلاش می‌شود برخی کمبود‌ها و نارسایی‌ها نیز به سرعت برطرف شده تا شیرینی خدمات دولت نهم و دهم بیش از هر زمان دیگر ملموس‌تر باشد.

فرماندار اردبیل با اشاره به آغاز یک هزار و صد و سی و هفتمین سالروز زعامت و رهبری امام عصر (عج) ادامه داد: این تقارن مبارکی است که در آغازین روزهای سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خرسندی و سرور ملت ایران در آغاز راهی سنگین و پرفراز و نشیب هستیم که می‌توان از انقلاب اسلامی با عنوان نهضت نجات‌بخش و آزادی‌بخش یاد کرد.

اکبری اظهار داشت: ما برای رسیدن به این جریان عظیم انقلابی و اسلامی هزاران انسان رشید تقدیم کرده و مجاهدت بی‌نظیر علما به ویژه امام بت‌شکن و جانشین خلف او را شاهد و ناظر هستیم.

مسکن و شهر‌سازی اجرای 90 پروژه را در دست اقدام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم که همزمان با افتتاح مدرسه قرآنی راهیان صادق در شهرک کارشناسان اردبیل بود، مدیرکل مسکن و شهر‌سازی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: هم ‌اکنون 90 پروژه اجرایی با اعتبار 170 میلیارد ریال توسط مسکن و شهرسازی در حال اجرا است.

شهرام باباخانی خاطرنشان کرد: شش مورد از این پروژه‌ها در سال جاری افتتاح شده و بقیه نیز در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه قرآنی راهیان صادق در اردبیل یادآور شد: این پروژه در زیر بنای 5 هزار متر‌مربع در قالب 18 کلاس درس و با صرف هزینه‌ 600 میلیون تومان احداث و تکمیل شده و در اختیار علاقمندان به تعلیم و تربیت قرآنی قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول