اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

رونمایی از طرح مقاوم‌سازی جوجه‌ها در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: مقاوم‌سازی جوجه‌ها برای نخستین بار در کشور در استان زنجان رونمایی می‌شود.

رونمایی از طرح مقاوم‌سازی جوجه‌ها در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک از نژادهای سه‌ قلویی‌زایی گوسفندان در استان زنجان بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داشت: مقاوم‌سازی جوجه‌ها برای نخستین بار در کشور با حضور رئیس جمهور در استان زنجان رونمایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ایران اقدامات محیرالعقولی صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: ایران با برنامه‌ریزی‌های دقیق در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاومت می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه سونامی‌ها و بحران‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زیادی دامن دشمنان انقلاب اسلامی ایران را گرفته است، اضافه کرد: دشمنان طرح تحریم اقتصادی علیه ایران را یک ماه اعلام کرده‌ بودند و کشور را شکننده می‌دانستند که با گذشت 30 سال تحریم، کشور پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده است.
وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز هدفمندی یارانه‌ها در کشور تصریح کرد: افرادی که علیه این طرح بزرگ اقتصادی جو ‌سازی می‌کردند در حال حاضر شاهد موفقیت این طرح و استقبال مردم از آن هستند.
احمدی با بیان اینکه هدفمندسازی‌ یارانه‌ها از اقدامات خوب دولت محسوب می‌شود، ادامه داد: با برنامه‌ریزی، پشتیبانی، دقت نظر و جلب رضایت مردم این اقدامات را باید حفظ کرد.
وی به اجرای مرحله دوم هدفمند شدن یارانه‌ها در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: در این مرحله دولت با کسب اجازه و نظرخواهی از 10 میلیون نفر در مردم کشور که جزء دهک‌های بالا محسوب می‌شوند، سهم یارانه آنها را به دهک‌های پایین واریز می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به رشد چند درصدی تورم بعد از قانون هدفمند شدن یارانه‌ها در کشور، ادامه داد: این میزان تورم طبیعی است و مسئولان درصدد کنترل تورم حبابی هستند.
وی با تاکید بر اینکه حمایت از اجرای مرحله دوم یارانه‌ها اهمیت زیادی دارد، افزود: در این راستا باید از دستاوردهای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها دفاع کرد.
احمدی با بیان اینکه مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که باید مدیریت شوند، خاطر نشان کرد: حذف موانع، ارائه تسهیلات مناسب و تسهیل در ارائه خدمات از مهم‌ترین اقدامات در این راستا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات از محورهای این حرکت سیاسی است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به روز انتخابات حملات و هجمه‌های دشمن نیز زیادتر می‌شود، ادامه داد: با به‌روز بودن خود باید از شیطنت‌های دشمن جلوگیری شود.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به مشکل توزیع سیلندر گاز در روستاها و مناطق دور افتاده استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سیستم توزیع در استان ناعادلانه است و عدالت بین روستاییان و شهروندان رعایت نمی‌شود.
احمدی با اشاره به مقوله قاچاق کالا در استان زنجان تصریح کرد: با ناعدالتی‌های صورت گرفته در ارائه خدمات به عنوان عامل قاچاق در استان محسوب می‌شوند، که نظارت و بازرسی بازرسان کارساز نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات ضروری در راستای توزیع مناسب و به موقع سیلندر گاز مایع در روستاها صورت گیرد، پیشنهاد کرد: عقد قرارداد با یک شرکت در زمینه حمل سیلندر گاز مایع به روستا موجب درآمدزایی شده و مشکل روستاییان را رفع می‌کند.
در ادامه این جلسه همچنین مدیر شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه با کمبود گاز مایع مواجه نیستند، اظهار داشت: وضعیت توزیع این فرآورده در استان زنجان شرایط مطلوبی ندارد.
وی با بیان اینکه سیلندرهای گاز مایع سه هزار و 400 تومان در استان زنجان عرضه می‌شود، افزود: در برخی از روستاهای دور افتاده سیلندرها توسط حاملان بیشتر از این قیمت توزیع می‌شود.
علی اصغر عباسی یادآور شد: در راستای نحوه خرید گاز مایع مقرر شده است که یک ساختار کلی شکل گیرد که در حال حاضر نیز در زمینه کمبود گاز مایع گزارشاتی از مردم ثبت نشده است.
مدیر شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان زنجان همچنین اضافه کرد: طی ماه گذشته سه پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال کرده‌اند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول