اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد خبر داد

افتتاح 119 واحد مسکن مهر در سروآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سروآباد گفت: به‌زودی 119 واحد مسکن مهر در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح 119 واحد مسکن مهر در سروآباد
احمد محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه به‌زودی 119 خانوار سروآبادی در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان خانه‌دار می‌شوند، اظهار داشت: سهمیه اختصاص یافته به مسکن مهر شهرستان سروآباد 120 نفر بوده است که تاکنون 119 نفر در این رابطه معرفی شده‌اند.
وی افزود: از سال 1384 تا به امروز در طرح بهسازی مسکن روستایی نیز یک هزار و 787 نفر متقاضی، قرارداد بسته و به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد یک هزار و 217 نفر پایان‌کار دریافت کرده‌اند.
به گفته محمدرضایی، در زمینه طرح مسکن شهری نیز با 389 نفر قرارداد منعقد و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 368 نفر پایان‌کار طرح‌های خود را دریافت کرده‌اند.
فرماندار سروآباد تصریح کرد: با توجه به رشد شتابان جمعیت، تأمین سرپناه برای افراد جامعه یک مشکل اساسی است چرا که کمبود مسکن مشکلات زیادی از قبیل بزهکاری، زاغه‌نشینی و کارتن‌خوابی را به همراه دارد.
محمدرضایی خاطر نشان کرد: برای پاسخ به این مشکلات باید با برنامه‌ریزی مناسب زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، سرمایه، مصالح ساختمانی و نیروی انسانی را در این طرح لحاظ کرد.
وی تصریح کرد: داشتن یک نظام برنامه‌ریزی برای ایجاد هماهنگی بین بخش به منظور توسعه بخش مسکن مهر از اولویت‌های برنامه کلان دولت خدمتگزار است.
فرماندار شهرستان در پایان یادآور شد: برنامه‌های تامین مسکن باید در چارچوب ضوابط و استانداردهای معین تدوین و برای حصول به اهداف مورد نظر راهکارهای مناسب و روش‌های علمی بکار گرفته شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول