اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تحریم اقتصادی نشانه ناامیدی نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: تحریم اقتصادی، نفتی و بانک مرکزی نشان‌دهنده ناامیدی و به نتیجه نرسیدن اهداف نظام سلطه است.

تحریم اقتصادی نشانه ناامیدی نظام سلطه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در مراسم 33 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین و حیرت‌انگیزترین حوادث قرن به شمار می‌رود. امروز جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای کشورهای اسلامی است.

استاندار گیلان حرکت و جنبش مردم در کشورهای اسلامی را ثمره خون شهدا دانست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم خون هزاران شهید به ثمر رسید. ملت ایران برای حفاظت و حراست از انقلاب و دین ایستاده‌ است و انقلاب اسلامی ایران سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی بر ایجاد زمینه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) تاکید کرد و گفت: هدف دشمن کم کردن حضور مردم در انتخابات است و از تمام عوامل برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات استفاده ‌می‌کند.

استاندار گیلان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تیری بر چشم دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: مردم در انتخابات مشارکت همه‌جانبه دارند. حضور مردم در صحنه با اشتیاق و همراه با بصیرت است و امروز در سراسر ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی طنین‌انداز است.

وی ادامه راه شهدا را افتخار مردم و مسئولان توصیف کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین حامی خود حسنی مبارک را از دست داده و دشمنان پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به ناامیدی رسیده‌اند.

استاندار گیلان با اشاره به جنبش 99 درصدی وال‌استریت و قیام مردم در اروپا و اذعان داشت: اوباما و اروپایی‌ها با تحریم نفتی علیه ایران می‌خواهند اراده مردم را سست کنند.

سعادتی ایران را پس از 33 سال از انقلاب اسلامی در اوج پیشرفت در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و افزود: پروژه‌های بسیاری در حال حاضر در گیلان در حال اجراست. مسئولان و مردم باید با وحدت در راه سعادت و رستگاری نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم گفت: در وصیتنامه شهدا به اطاعت محض از ولایت سفارش شده است و ما باید در صحنه حضور داشته باشیم.

احمد اسماعیلی بر حرکت کردن در مسیر شهدا تاکید کرد و افزود: نسل جوان و نوجوان باید با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان یک ابر قدرت اسلامی شناخته شده است، تصریح کرد: کشورهای منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی ایران علیه رژیم‌های دیکتاتور قیام کرده‌اند. به اهتزاز درآمدن پرچم متبرک امام حسین (ع) در گلزار شهدای رشت و نواخته شدن زنگ انقلاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول