اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل:

تعامل بخش خصوصی و دولت اهرم تقویت اقتصاد است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل گفت: ارتباط نزدیک، اصولی و تعامل بخش دولتی و خصوصی اهرم اصلی تقویت بخش اقتصاد استان اردبیل است.

تعامل بخش خصوصی و دولت اهرم تقویت اقتصاد است
حسین پیرموذن در حاشیه کمیسیون تامین اجتماعی و اتاق کار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مشکلات و مسایل اقتصادی برای کالبد شکافی باید به صورت شفاف و صریح در این کمیسیون مطرح ‌شود.

این مسئول افزود: باید با هم اندیشی مسایل و موانع موجود در عرصه اقتصادی به صورت تخصصی در این کمیسیون بررسی و راهکارهای علمی و عملی برای رشد و شکوفایی و اعتلای اقتصادی استان و کشور ارائه شود.

پیرموذن با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی، اتاق اردبیل تمام همت و تلاش خود را بر ای توسعه اقتصادی به کار بسته است، افزود: این اتاق در سال جاری تمام توان و امکانات خود را برای هموار کردن مسیر رشد و اعتلای اقتصاد کشور به کار بسته که نشست وزرای اقتصادی دولت با بخش خصوصی به میزبانی اتاق اردبیل، میزبانی اتاق اردبیل از چندین هیئت تجاری، بازرگانی کشورهای دیگر و نیز حضور سفرا و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های چند کشور خارجی در اردبیل، اعزام چند هیئت اقتصادی از اتاق اردبیل به کشورهای دیگر از جمله کشور‌های مجارستان، روسیه و ترکیه، کسب رتبه بهترین فضای کسب و کار توسط تشکل‌های اقتصادی استان اردبیل در سطح کشور با اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس از جمله فعالیت‌هایی است که نشان می‌دهد اتاق اردبیل در پیشبرد اهداف اقتصادی بسیار جدی است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل ادامه داد: اتاق اردبیل با تمام توان از کمیسیون‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و انتظار این است که خروجی جلسات کمیسیون‌ها بتواند توسعه و پیشرفت اقتصادی را شتاب بخشد.

این مسئول با پر اهمیت خواندن نشست‌های دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: نشست دولت و بخش خصوصی افق جدیدی را برای بخش خصوصی ترسیم کرده که در این نشست‌ها مسایل مربوط به بخش خصوصی خیلی صریح و بی‌پرده طرح می‌شود و این موضوع به اقتصاد کشور کمک شایانی می‌کند.

پیرموذن به ضرورت ارتباط نزدیک بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و گفت: ارتباط نزدیک و اصولی بخش دولتی و خصوصی بسیاری از مسایل و مشکلات را حل خواهد کرد بنابراین حضور نمایندگان بخش دولتی در کمیسیون‌ها یک ضرورت است تا مسایل بیشتر کالبد شکافی شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول