اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا

پاسداری از انقلاب بصیرت می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا ولایت را موتور اصلی حرکت‌های اسلامی در جهان عنوان کرد و گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی بصیرت و ایمان می‌خواهد که به فضل الهی مردم ما دو مولفه فوق را دارا هستند.

پاسداری از انقلاب بصیرت می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در محل سالن اجتماعات پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه غرب و شمال‌غرب کشور با بیان اینکه در زمان رژیم طاغوتی، جبار، ظالم و منحوس پهلوی، کشور به پایگاه اصلی استکبار جهانی تبدیل شده بود، اظهار کرد: آن موقع به علت خوش خدمتی دربار ایران، آنان دیگر به فکر عراق، افغانستان، عربستان و کشورهای اسلامی منطقه نبودند.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصت گرانقدری است تا نسل‌های سوم و چهارم انقلاب را با آن آشنا سازیم، ادامه داد: در زمان رژیم گذشته عزاداری برای امام حسین (ع) با مشکلات عدیده‌ای همراه بود و عوامل رژیم با برگزاری برنامه‌های دینی و تفسیر قرآن مخالفت می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا ضمن اشاره به جهادگران‌اقتصادی افزود: در آن زمان کارهای عمرانی به دست متخصصان اروپایی و آمریکایی صورت می‌گرفت.

دشمن به دنبال خاموش کردن تنور گرم انتخابات است

وی با بیان اینکه دشمن هم‌اینک تلاش دارد تنور گرم انتخابات را خاموش سازد، افزود: دشمن فکر می‌کند مردم با ایمان و بصیر، 220 هزار شهید خود را فراموش کرده و آرمان‌های نظام اسلامی و ولایت را رها خواهند کرد اما باید بگویم که کور خوانده و هنور مردم را به خوبی نشناخته است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول