اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گچساران خبر داد

برگزاری همایش فجر و بصیرت در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش گچساران از برگزاری همایش فجر و بصیرت و تجلیل از انقلابیون و خانواده‌های شهدای انقلاب 57 در گچساران خبر داد.

برگزاری همایش فجر و بصیرت در گچساران
غلامعباس رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر یادآور خروش و عقده‌گشایی مردم مسلمان و با غیرت ایران اسلامی به رهبری امام راحل و شکست حکومت بی‌لیاقت و فاسد پهلوی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران افزود: ایران در دهه فجر تولدی تازه یافت و با انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و آزادگی خود را به همه جهانیان اعلام کرد.

رحیمی تصریح کرد: پیشرفت‌های روز افزون در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مرهون استقلال و خودباوری جوانان انقلابی دیروز و امروز این مرز و بوم است.

وی اعتراض ملی در سال 57 توسط ملت با بصیرت ایران به رهبری امام راحل را انقلابی باشکوه و یکدست دانست و خاطرنشان کرد: خواسته اصلی و واحد مردم ایران اسلامی در سال 57 تشکیل حکومت اسلامی بود که پس از آغاز اعتراضات مردمی و به ثمر نشاندن انقلاب هیچ قدرتی نتوانست انقلاب مردمی را به نفع خود مصادره کند.

رحیمی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر توسط آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: زنگ فجر پیروزی انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن در مدارس گچساران طنین‌انداز می‌شود که به همین منظور مراسمی در مدرسه علم‌الهدی گچساران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زنگ انقلاب در این روز در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی نواخته می‌شود.

این مقام فرهنگی گچساران بیان داشت: تزئین مدارس و توزیع نقل و شیرینی میان دانش‌آموزان از دیگر اقدامات ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش گچساران در این روز بزرگ است.

*  تجلیل از انقلابیون و خانواده‌های شهدای انقلاب 57 در مسجد شهیدان گچساران

معاون آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران قبل و بعد از پیروزی مدیون رشادت‌ها، از جان گذشتگی‌ها و خون شهدا بوده به همین دلیل همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهید بلادیان، شهید پارسی و شهید فراشبندی که از شهدای دوران انقلاب در گچساران هستند، باشکوه برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گچساران در روز 20 بهمن توسط تشکل‌های دانش‌آموزی 12 مدرسه این شهرستان همراه با جمعی از مسئولان شهرستانی و آموزش و پرورش گچساران برگزار می‌شود.

رحیمی عنوان داشت: شناسایی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب و خانواده‌های شهدای فرهنگی گچساران با مشارکت بنیاد شهید گچساران به همراه جمعی از مسئولان و بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد گرامیداشت دهه فجر آموزش و پرورش گچساران است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی و برگزاری نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد.

* گشایش نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان در گچساران

رحیمی افزود: نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان و فرهنگیان به منظور ارائه قابلیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناسبت 12 بهمن در معرض دید عموم برگزار شده است.

وی از معلمان و خانواده‌ها خواست تا ضمن ترغیب دانش‌آموزان برای حضور در برنامه‌های دهه فجر، نسبت به تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی لازم و مؤثری داشته باشند.

رحیمی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بر بهره‌گیری از این فرصت تأکید کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول