اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

عزم دولت برای پاسخگویی به نامه‌های درمانی مردم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی از عزم دولت برای پاسخگویی به نامه‌های سفرهای استانی در زمینه مسائل درمانی و دارو خبر داد و گفت: در خراسان‌جنوبی این کار آغاز شده است.

عزم دولت برای پاسخگویی به نامه‌های درمانی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری صبح امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در این استان طی سفر چهارم هیئت دولت 120 هزار نامه مردمی واصل شده است.

وی افزود: از این تعداد نامه 20 هزار نامه در زمینه مسائل درمانی و دارو است که تفکیک شده و کد رهگیری دریافت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: براساس یک برنامه زمان‌بندی شده که از روز گذشته در بیرجند آغاز شده است، این افراد به مرکزی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده مراجعه می‌کنند و چکاپ‌های پزشکی انجام می‌دهند.

افشاری افزود: حتی برای افرادی که فاقد بیمه درمانی هستند نیز در محل، تحت بیمه ایرانیان قرار می‌گیرند تا ادامه روند درمانی این افراد با کارت‌های شارژ ارائه شده انجام شود و این کمک بزرگی به مردم است.

*باید جلوی تبلیغ گسترده موادغذایی پرخطر در رسانه‌ها گرفته شود

وی به بحث تبلیغات رسانه‌های جمعی از موادغذایی پرخطر اشاره کرد و گفت: اگر قصد داشته باشیم که جلوی تبلیغات گسترده موادغذایی در رسانه‌ها گرفته شود نیاز به همکاری همه جانبه است.

*شهرداری پاسخگوی وجود دامداری در بافت شهری باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار داشت: هنوز در بافت شهری دامداری‌هایی وجود دارد که باید شهرداری در این زمینه پاسخگو باشد.

افشاری تصریح کرد: واردات دام از استان آزاد شده است تا بتوانیم مواد پروتئینی مردم را با قیمت پایین‌تر عرضه کنیم.

وی اظهار داشت: هم‌چنین در چند روز اخیر نارضایتی‌هایی بین مردم به دلیل خراب شدن دستگاه سی‌تی‌‌اسکن بیمارستان‌های ولی عصر(عج) بیرجند، فردوس و قاینات بوده است که باید پیگیری لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول