اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

اولویت اصلی دولت توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنندج گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در مناطق شهری و روستایی از اولویت‌های اساسی دولت است.

اولویت اصلی دولت توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش است
ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این راستا در شهرستان سنندج با همکاری دولت و کمک خیرین مدرسه‌ساز اقدامات مناسبی برای ساخت مدارس و مراکز آموزشی انجام شده که این امر موجب افزایش سرانه فضای آموزشی در شهرستان شده است.

وی افزود: به منظور تامین فضای آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه در شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج ساخت دو واحد آموزشی با اختصاص بیش از ۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعتبار که از محل اعتبارات تملک‌دارایی سال‌جاری تامین شده در دست اقدام است.

به گفته وی در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف در ۹۷ باب مدرسه در بخش کلاترزان مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: اصل توسعه بخش آموزش و پرورش مهم‌ترین برنامه‌های رسیدن به تحقق اهداف توسعه پایدار در جامعه است.

میرزایی‌اصل ضمن تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای آموزش و پرورش به خدمات دولت در منطقه اشاره کرد و خواستار مشارکت و همفکری همگانی برای حل مشکلات سر راه ایجاد فضاهای آموزشی در شهرستان شد.

فرماندار سنندج در ادامه بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: اداره امور جامعه با مشارکت مردم از طریق انتخابات مختلف از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

میرزایی‌اصل خاطرنشان کرد: مسئولان باید ضمن فراهم ساختن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم تمام توان و تلاش خود را برای تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به کار بندند.

انتهای پیام/آ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول