اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت

افتتاح مرکز آموزش عمومی و تخصصی کارکنان دولت در گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دومین مرکز آموزش عمومی و تخصصی کارکنان دولت استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح شد.

افتتاح مرکز آموزش عمومی و تخصصی کارکنان دولت در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در آیین افتتاح دومین مرکز آموزش‌های عمومی و تخصصی کارکنان دولت وابسته به جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، گسترش آموزش و شکوفایی استعدادها در سطح جامعه است.

سید داوود موسویان افزود: جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در راستای گسترش آموزش و شکوفایی استعدادها، فعالیت‌های مستمری را از بدو تاسیس تاکنون انجام داده است.

موسویان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی زبان خارجی و کامپیوتر به صورت عملی و کاربردی از جمله فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بوده که از دیرباز برای ارتقاء سطح دانش و افزایش مهارت‌های شغلی کارکنان دولت توسط این مرکز انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح دومین مرکز آموزش‌های عمومی و تخصصی کارکنان دولت در گچساران ابراز داشت: یکی از وظایف مهم این مرکز ارائه آموزش‌های زمینه خدمت به همه پرسنل ادارات و نهادهای دولتی در گچساران است.

مدیر جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح این مرکز آموزشی را گامی در راستای افزایش و رشد آموزش علمی کارکنان دولت در گچساران دانست و گفت: افتتاح این مرکز در گچساران مشکلات و معضلات رفت‌ و‌ ‌آمد کارکنان دولت در گچساران را برای آموزش‌های زمینه خدمت کارکنان دولت این شهرستان برطرف می‌کند.

موسویان اعتبار تاسیس این مرکز را 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار این مرکز آموزشی از محل درآمدهای جهاد دانشگاهی تهیه شده ‌است در حالی که این نهاد‌ کمترین بار مالی و بیشترین خدمت‌رسانی به جامعه را دارد.

وی ابراز داشت: سایت رایانه‌ای این مرکز مجهز به همه نرم‌افزارهای لازم و مورد نیاز برای آموزش‌های متعدد به متقاضیان است.

مدیر جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر بحث توسعه آموزشی در شهرستان‌ها گسترش پیدا کند فقر علمی و توسعه نیافتگی نمودی ندارد.

وی ادامه داد: توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان‌ها به توسعه مسائل آموزشی بر‌می‌گردد.

موسویان هدف اصلی از ایجاد جهاد دانشگاهی را جهاد فرهنگی عنوان کرد و خدمات جهاد دانشگاهی به دولت و ملت را در چهار محور تشریح کرد.

این مقام آموزشی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های فرهنگی را نخستین محور خدمات جهاد دانشگاهی دانست و بیان داشت: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا  و موسسه قرض ‌الحسنه دانشجویان و مرکز گردشگری دانشجویان از جمله فعالیت‌های مهم فرهنگی جهاد دانشگاهی در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: دومین محور خدمات جهاد دانشگاهی محور پژوهشی بوده که پژوهش سرای رویان و سایر پژوهش سرای‌های دیگر در سطح کشور از خدمات پژوهشی جهاد دانشگاهی و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد سومین حوزه خدمات جهاد دانشگاهی را اشتغال عنوان کرد و افزود: سازمان اشتغال فارغ‌التحصیلان، نشریه بازار کار و سایت اشتغال‌زایی جابیران وابسته به سازمان اشتغال جهاد دانشگاهی از خدمات مهم این مرکز در زمینه اشتغال است.

موسویان چهارمین محور خدمات جهاد دانشگاهی را محور مسائل آموزشی عنوان و تصریح کرد: آموزش‌های بلندمدت یا دانشگاهی علمی کاربردی و آموزش کارکنان دولت در راستای توسعه علمی آموزشی از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول