اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوای گلستان:

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح می‎کند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح می‎کند.

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین کریمی عصر امروز در جلسه مطبوعاتی ستاد نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی در اواخر قرن 20 به پیروزی رسید که دنیا به دو بلوک کمونیسم شرق و امپریالیسم غرب تقسیم شده بود و در این تقسیم‌بندی هیچ‌کس حق اظهار نظر نداشت.

وی تصریح کرد: در این شرایط شخصیتی به نام امام خمینی(ره) با پرچم اسلام و حمایت مردم ایده جدیدی را مطرح می‌کند و این ایده برگرفته از قرآن و دین بود و اینگونه بود که با یاد خدا و در کمال ناباوری این ایده به پیروزی رسید و این نعمتی بود که خداوند به ملت ایران هدیه کرد.

کریمی با اشاره به اینکه باید قدر این نعمت الهی را بدانیم، تصریح کرد: این هدیه خدا به ملت ایران است که امروز الگوی جوانان مسلمان و جوانان کشورهای غربی در واشنگتن و خیابان‎های نیویورک است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با جوانان انقلابی کشورهای مسلمان فرمودند" اگر از جوانان اروپا سوال کنید الگوی شما در انقلاب کیست می‎گویند جوانان میدان‌التحریر قاهره و اگر از آنها بپرسید الگوی شما کیست می‎گویند جوانان انقلابی لبنان و حماس و اگر از جوانان حماس بپرسید الگوی شما کیست قطعا جوانان ایران در انقلاب اسلامی را الگوی خود می‎دانند"

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح می‎کند، اذعان داشت: تمام این‎ها به برکت انقلاب اسلامی ایران است و خدا را شاکریم که این پیروزی را برای ما و نسل ما به ارمغان آورد.

کریمی با اشاره به برنامه‎های سپاه در دهه فجر اظهار داشت: در این ایام برنامه‎های گسترده‎ای توسط سپاه و بسیج برگزار می‎شود چون ما در همه اقشار پایگاه مقاومت بسیج را داریم و علاوه بر برنامه‎های مشترک با نیروهای مسلح برنامه‎هایی را نیز در خود سپاه نینوا برای باشکوه برگزار شدن ایام‌الله دهه فجر در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول