اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد شورای مرکزی مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی:

حامیان گفتمان دولت اسلامی هماهنگ با جبهه پایداری عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو ارشد شورای مرکزی مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی گفت: حامیان گفتمان دولت اسلامی در تمام فعالیت‌های خود هماهنگ با جبهه پایداری گام بر می‌دارند.

حامیان گفتمان دولت اسلامی هماهنگ با جبهه پایداری عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی ظهر امروز در جلسه مطبوعاتی مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی با اعلام حمایت از جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حامیان گفتمان دولت اسلامی تمام فعالیت‌های خود را هماهنگ با جبهه پایداری انقلاب اسلامی تداوم می‌بخشند.

وی با اعلام حمایت از تمام دلسوختگان تعالی انقلاب و نظام اسلامی، افزود: در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی و گذر از فتنه‌های سهمگین اخیر با بیزاری از مسببان و ساکتان فتنه و نیز منحرفان از خط اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی همگان و هواداران خود را به تبعیت کامل و با بصیرت از سکاندار اسلام ناب محمدی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرا می‌خواند.

دعایی خاطرنشان کرد: با مطرح‌شدن دولت اسلامی، نقطه عطف انقلاب اسلامی پس از حدود دو دهه بیراهه و کج‌راهه در برخی تفکرات و اقدامات رقم خورد و خون تازه‌ای به رگ‌های آن وارد شده است.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری در مبانی اساسی انقلاب اسلامی هیچ مشکلی با جبهه متحد اصولگرایی ندارد، تصریح کرد: وحدت به این معنا نیست که به خاطر این موضوع هر نوع نگرشی را که در مقطعی بالاترین ضربه را وارد کرده‌اند و باز می‌خواهند با حرکت‌های زیگزاگی شرورانه سیاسی، خودشان را در جمعی نفوذ دهند.

عضو ارشد شورای مرکزی مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی به حمایت آیت‌الله العظمی مصباح یزدی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: هنوز این جبهه لیست انتخاباتی صادر نکرده است و حتی در صورت انجام این کار به معنی شکستن وحدت با دیگر طیف‌های اصولگرا نیست.

وی با اشاره به تعاملات مثبت بین آیات عظام مصباح یزدی و مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: کسانی که جزو ساکتان فتنه بوده و از عناصر اصلی فتنه دفاع کرده‌اند به هیچ وجه صلاحیت حضور در تشکل‌های ولایی را ندارند.

دعایی با اشاره به ایجاد مجمع حامیان تشکیل دولت اسلامی در سال 84، تصریح کرد: این مجمع همت و تلاش خود را معطوف به گسترش تفکر و فرهنگ توحید، عدالت گستری، مردم سالاری و اسلام ناب محمدی کرده است و خود را موظف به دفاع از افرادی که با بصیرت کامل و با صداقت معتقد باشند که تمام مقصد ما مکتب ماست و مشروعیت خود را در باور به ولایت امر مسلمین و نایب امام عصر (ع) می‌دانند.

وی افزود: امیدواریم ملت سرافراز ایران اسلامی در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی که از اهمیت مضاعفی برخوردار است میزان بالای بصیرت و فرهیختگی خود را بار دیگر به عالمیان نشان داده و نمایندگانی را گزینش کنند که بالاترین میزان اعتقاد به تفکر توحیدی و دولت اسلامی را دارا باشند.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول