اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری استان زنجان:

لیست جبهه پایداری زنجان هفته آینده اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری استان زنجان از اعلام لیست نهایی جبهه پایداری استان زنجان در هفته آینده خبر داد.

لیست جبهه پایداری زنجان هفته آینده اعلام می‌شود

محمدرضا میرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: لیست نهایی جبهه پایداری استان زنجان با فعالیت‌های انجام شده هفته آینده در استان زنجان معرفی می‌شود.

وی از برگزاری همایش جبهه پایداری در 14 بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر این همایش با حضور روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با بیان اینکه در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته استقبال مردم و داوطلبان مطلوب است، افزود: حضور مردم در این دوره از مجلس به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به خدمات دولت در مناطق مختلف کشور بیان داشت: ارائه خدمات مختلف در بخش‌های توسعه نیافته و روستایی و برخی شهرهای کشور از برنامه‌های دولت است.

میرمحمدی تصریح کرد: روحیه مردم، احزاب و گروه‌های مختلف در این دوره به نحو مطلوبی متفاوت بوده به گونه‌ای که شور و نشاط انتخاباتی در بین احزاب به خوبی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که انتخاب می‌شوند باید نسبت به نظام و رهبری و ولایت التزام داشته باشند، افزود: این دوره از انتخابات با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از نظر کمی و کیفی به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با بیان اینکه نماینده‌ای که برای استان انتخاب می‌شود باید وظیفه خود را خدمت رسانی به مردم بداند، افزود: نماینده مردم باید با مردم صادقانه رفتار کرده و قول‌هایی به مردم بدهد که بتواند عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه مردم از سیاستمداران هوشیارترند، بیان داشت: مردم با حضور حماسی در 9 دی ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت بوده و از این جایگاه به خوبی در جامعه دفاع می‌کنند.

میرمحمدی با بیان اینکه مردم از اوایل انقلاب اسلامی همواره پشتیبان انقلاب و امام بودند، تصریح کرد: پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب بوده و بیشتر از روشنفکران و نخبگان جامعه در صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور یافته‌اند.

وی بیان داشت: باید همه نمایندگان مردم در یک قایق با هم پارو زده و در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب گام بردارند.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با اشاره به برنامه‌های انجام شده از سوی دولت در راستای آبرسانی، راه روستایی، برق و صداو سیما است، افزود: فعالیت‌های دولت در زمینه‌های مختلف چشمگیر است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به صورت منطقی و معتدل نسبت به ارائه اخبار انتخابات همت کنند، افزود: رسانه‌ها باید در راستای آگاهی بخشی به مردم تلاش کرده و به نگرانی‌های مردم دامن نزنند.

میرمحمدی معرفی افراد اصلح را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش خود را ایفا کرده و نسبت به معرفی افراد اصلح تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شور و نشاط انتخاباتی در هفته‌های آینده بیشتر در استان نمایان می‌شود، افزود: در حال حاضر این شور و نشاط در بین گروه‌های مختلف وجود دارد و با آغاز زمان تبلیغ داوطلبان این امر به خوبی بیان می‌شود.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با بیان اینکه این دوره از انتخابات از سالم‌ترین انتخابات کشور است، افزود: در طی 32 سال گذشته همواره انتخابات به صورت سالم در کشور برگزار شده است.

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم همواره پیشگام عرصه انتخابات بوده و با شور و نشاط در این انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول